پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
حجت الاسلام خطیب گفت: ضروری است به منظور حفظ سلامت قوه قضائیه سیستم‌های نظارتی قوی و نوین نیز همگام با ارتقای خدمات الکترونیک تقویت و ارتقا یابد.

شعار سال: رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در سفر دو روزه خود به دادگستری استان اصفهان از سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان بازدید بعمل آورد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و هیأت همراه به همراه رئیس کل دادگستری استان از ادارات کل پزشکی قانونی، بازرسی، ثبت اسناد و املاک، زندانها، سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادسرای ناحیه یک عمومی و انقلاب و شورای حل اختلاف استان بازدید بعمل آورد و از نزدیک با روند رسیدگی‌ها و عملکرد در این واحدها آشنا شد.

وی در حاشیه این بازدیدها در نشست‌های مشترکی که به طور جداگانه برگزار شد الکترونیکی شدن خدمات قضایی و ثبتی را مؤثر در کاهش زمان رسیدگیها دانست و خاطرنشان ساخت: بی شک تقویت و ارتقای اینگونه خدمات کسب رضایتمندی بیشتر مراجعان به قوه قضائیه را به دنبال داشته و ضروریست به منظور حفظ سلامت قوه قضائیه سیستم‌های نظارتی قوی و نوین نیز همگام با این مهم تقویت و ارتقا یابد.

خطیب همچنین به حفظ استقلال و جایگاه دستگاه قضایی تأکید و تصریح کرد: در تعاملات و همکاری‌های سازنده رعایت استقلال،‌ شأن و جایگاه قوه قضائیه لازم و ضروریست.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395، کد مطلب: 215130:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین