پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
نماینده مردم رشت در مجلس می‌گوید: قبلا هم خطاب به نمایندگان منتخب گفته‌ام انتخابات تمام شده است، بگویید چه می‌خواهید بکنید و بسته‌های قانونی‌تان را ارائه دهید.

شعار سال:نماینده مردم رشت در مجلس می‌گوید: قبلا هم خطاب به نمایندگان منتخب گفته‌ام انتخابات تمام شده است، بگویید چه می‌خواهید بکنید و بسته‌های قانونی‌تان را ارائه دهید.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی»، نماینده مردم رشت در مجلس، درباره عدم ارائه برنامه مدون و دقیق از سوی نمایندگان منتخب مجلس یازدهم گفت: همه‌ ما دعا و کمک می‌کنیم که مجلس یازدهم موفق باشد چون نتیجه‌ آن به مردم برمی‌گردد. موفقیت آنها موفقیت مردم است. قبلا هم خطاب به نمایندگان منتخب گفته‌ام انتخابات تمام شده است، بگوئید چه می‌خواهید بکنید و بسته‌های قانونی‌تان را ارائه دهید. بگوئید برای اشتغال، کاهش حجم نقدینگی، کنترل تورم و..‌ فلان برنامه را داریم چون مجلس ریل‌گذار است. بگوئید برای ریل‌گذاری برنامه‌تان چیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجلس میدان کشتی نیست بلکه میدان عقلانیت است، اظهار کرد: امیدوارم هر کس که بر کرسی ریاست مجلس می‌نشیند فضای شعاری و بر طبل اختلاف کوبیدن را آرام کند. بعدها جامعه و آیندگان قضاوت خواهند کرد.

او با دفاع از عملکرد علی لاریجانی در مجلس دهم، عنوان کرد: آیا کسی که عقلانی رفتار کرد و کشور را وارد تنش نکرد و کشور را به سمت کار برد آیا خطا بود؟ من معتقدم کارنامه لاریجانی کارنامه‌ منحصر بفردی است که با مقدوراتی که در اختیار داشت و با اتفاقاتی که در کشور افتاد و با این حجم نامهربانی بسیار موفق عمل کرد، بقیه بیایند نسبتی از این موفقیت را کسب کنند و بعد اجازه دهند، مردم قضاوت کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: من در حال تهیه مجموعه‌ای هستم تا هرکسی که رئیس مجلس شد، این مجموعه را تقدیمش کنم و تجارب خود را در اختیار او بگذارم.

نماینده مردم رشت با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای مجلس یازدهم، توضیح داد: مجلس یازدهم بیاید برای ۱۰ مشکل کشور برنامه‌ریزی کند و بگوید به صورت کمی برای تورم، رکود، حجم نقدینگی، رشد اقتصادی، کاهش سطح فقر و..‌ چه خواهد کرد. مثلا بگویند حجم نقدینگی را هر سال نسبت به سال قبل 10درصد کاهش می‌دهند، باید تعهد بدهند.

او با بیان اینکه رجزخوانی نمایندگان مجلس یازدهم به دلیل فرهنگ حاکم بر کشور است، گفت: ما از اینها برنامه نمی‌خواهیم باید مطالبه‌گر باشیم. با گفتن من رستم دستانم که رستم ایجاد نمی‌شود. نمایندگان مجلس یازدهم بیایند برای کوچک‌سازی دولت، مسائل محیط زیست، افزایش راندمان آب، جلوگیری از فرسایش خاک و... برنامه ارائه دهند، سیاست هم حدی دارد. فردای روز مجلس یازدهم باید برنامه هفتم را بنویسد. من با برخی از نمایندگان مجلس یازدهم که صحبت می‌کنم، می‌بینم اصلا در فضا نیستند. چرا باید دو سال از وقت ملت را بگیرند و بعد دو سال تازه بفهمند که باید چه می‌کردند که نکردند.

این نماینده مجلس به قصد خود برای کمک به مجلس یازدهم اشاره‌ای کرد و گفت: به‌رغم اینکه به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس یازدهم حضور داشته باشیم اما من همیشه دعا می‌کنم که مجلس یازدهم موفق باشد و به‌رغم اینکه به لحاظ فکری با قالیباف مخالف هستم اگر اجازه بدهند، خدمت‌شان خواهم رسید. ما به لحاظ سیاسی مخالف هستیم اما از نظر اداره کشور که مخالف نیستیم. من حاضرم که کمک کنم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:7اردیبهشت1399،کد خبر: 993111،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین