پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۷۳۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: پروژه بهسازی کمربندی دوم تهران در باند موجود به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال توسط این اداره کل اجرا می‌شود.
شعارسال:مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی کمربندی دوم تهران به عنوان حلقه اتصال اتوبان تهران-قم و بزرگراه امام رضا (ع) در هفته جاری خبر داد.
 
به نقل وزارت راه و شهرسازی،حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: پروژه بهسازی کمربندی دوم تهران در باند موجود به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال توسط این اداره کل اجرا می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به اضمحلال آسفالت این جاده و مشکلاتی که برای تردد مردم ایجاد شده است، عملیات لکه گیری و تراش آسفالت اجرا می‌شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای استان تهران یادآور شد: با توجه به تردد روزانه حدود ۴۰ هزار خودرو در کمربندی دوم تهران،‌ پیش بینی شده است این اقدام منجر به تسهیل عبور و مرور مردم در طول سال شود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری دولت   ،تاریخ انتشار: 14  اردیبهشت   1399،کدخبر:338504  ،www.dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین