پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۳۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
فرماندار شهرستان پردیس گفت: شورای هماهنگی حمل و نقل شهرستان با هر گونه افزایش قیمت عوارض آزاد راه تهران- پردیس مخالف است.

شعارسال: عبدالعظیم رضایی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری شورای هماهنگی حمل و نقل شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر مردم این شهرستان برای هر تردد در آزاد راه تهران- پردیس ۳۵۰۰ تومان پرداخت می‌کنند ، تردد دائمی هزینه زیادی را به آنها تحمیل می کند و ما با افرایش نرخ آزاد راه مخالفیم.

وی افزود: در محدوده جاجرود، روزهای تعطیل شاهد گره ترافیکی به دلیل توقف خودروهای عبوری هستیم در این نشست مقرر شد، راهداری شهرستان با نصب تابلو توقف ممنوع و مسدود کردن محل دسترسی با نیوجرسی مانع از توقف خودروهای عبوری در این محدوده بشود.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به مشکل سد معبر فروشندگان سیار و دستفروشان در خیابان های شهر بومهن خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل ترافیک، شهرداری بومهن از این پس با سد معبرکنندگان برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

رضایی با بیان اهمیت ساماندهی خودروبرهای فعال در سطح شهرستان اظهار داشت: اتحادیه مکانیسین ها، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی طرح مناسبی برای ساماندهی و نظارت بر عملکرد خودرو برها در سطح شهرستان ارائه و اجرا خواهند کرد.

وی افزود: ورود خودروهای سنگین از کمربندی به شهر بومهن یکی از دلایل ترافیک در این شهر است ،اداره راهداری شهرستان پردیس و شرکت آزاد راه و شرکت زیر ساخت به طور مشترک طرحی برای مرتفع شدن مشکل یاد برای کاهش ترافیک خیابان اصلی این شهر ارائه می‌کنند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به ضرورت ایجاد یک مسیر خروجی برای خودروهای امدادی در بزرگراه تهران- پردیس اظهار داشت: در حال حاضر خودروهای امدادی برای تغییر مسیر در بزرگراه مسافت زیادی را باید طی کنند و ایجاد یک مسیر خروجی اضطراری برای گذر خودروهای امدادی و آتش نشانی در آزاد راه تهران- پردیس در دست اقدام است.

رضایی از ایجاد دوربرگردان زیر پل لوران در شهر بومهن خبر داد و خاطر نشان کرد: ساخت این دور برگردان مصوبه اجرایی را از شورا دریافت کرده و شهرداری بومهن اعتبار خوبی برای ساخت پروژه تخصیص داده است و پس از انتخاب پیمانکار پروژه اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: یک دور برگردان جایگزین جلوی مسجد اهل بیت (ع) شهر بومهن تا زمان اجرای پروژه یاد شده پیش بینی شده و پس از رفع نواقص، این طرح به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به سایر مصوبات نشست شورای حمل و نقل و ترافیک ، عنوان کرد: ساماندهی ترافیک ، اصلاح هندسی معابر توسط شهرداری ها و تسهیل دسترسی به خیابان های کامیونداران و بهار طلائیه شهر بومهن در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 7مرداد1398 ، کدخبر: 83416593: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
شاهد گره ترافیکی به دلیل توقف خودروهای عبوری هستیم و این امر باعث اختلال در روند تردد میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین