پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
رئیس انجمن علمی گفتاردرمانی البرزگفت: گفتار درمانی از جمله رشته‌های زیر مجموعه‌ علوم پزشکی و در زیرگروه توان بخشی است و به طیف وسیعی از اختلالات می پردازد.

شعار سال:مامک جولایی، رئیس انجمن علمی گفتاردرمانی البرزگفت: گفتار درمانی از جمله رشته‌های زیر مجموعه‌ علوم پزشکی و در زیرگروه توان بخشی است و به طیف وسیعی از اختلالات می پردازد.

رئیس انجمن علمی گفتاردرمانی البرز افزود: در واقع هدف از ایجاد رشته گفتار درمانی کمک کردن به بهبود افرادی بوده است که اختلالات گفتاری  مثل اشکالات تلفظی، اختلالات صدا و لکنت؛ زبانی مانند اختلالات درکی و مشکلات بلع دارند.

او با اشاره به برخی توصیه های غیرعلمی در این حوزه مانند مصرف تخم کبوتر و یا سایر روش های سنتی دیگر برای افزایش قدرت کلامی کودکان گفت: بعضی از این روش ها بسیار خطرناک است و ممکن است منجر به مشکلاتی برای کودک شود بنابراین حتما باید در درجه اول پس از مواجه شدن با مشکلات گفتاری با گفتاردرمانگر صحبت کنند و اقدام دیگری انجام ندهند.

رئیس انجمن علمی گفتاردرمانی، البرز افزود: هیچ محدودیت سنی برای مراجعه به کلینیک های گفتاردرمانی وجود ندارد. ممکن است نوزاد تازه متولد شده یا حتی افراد سالمند از مراجعه کنندگان ما باشند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ 11 اردیبهشت 1399،کد خبر:7335954،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین