پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۷۴۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
سخنگوی دولت روز شنبه ۱۳ اردیبهشت در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران ضمن تأکید بر کوچک‌سازی دولت و تقویت حوزه‌ی عمومی، توضیحاتی پیرامون واگذاریِ سهام شرکت‌های دولت از جمله واگذار «ایدرو» و «ایمیدرو» ارائه کرد.

شعارسال:سخنگوی دولت در پاسخ به خبرنگاران مطرح کرد که «ایدرو» و «ایمیدرو» واگذار خواهند شد.

*** واگذاری سهام شرکت‌های دولت از جمله «ایدرو» و «ایمیدرو»
 
 سخنگوی دولت روز شنبه ۱۳ اردیبهشت در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران ضمن تأکید بر کوچک‌سازی دولت و تقویت حوزه‌ی عمومی، توضیحاتی پیرامون واگذاریِ سهام شرکت‌های دولت از جمله واگذار «ایدرو» و «ایمیدرو» ارائه کرد.
 
*** کسب درآمد برای دولت
 
ربیعی تأکید کرد دولت با اجرای سیاست‌های واگذاری سهام و شرکت‌ها به دنبال کسب درآمد و این واگذاری‌ها در نهادهای عمومی و یا در بخش‌هایی از دولت منجر به سرمایه‌گذاری‌های مجدد خواهد شده و زمینه‌ساز تولید، افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های جدیدتر دانست.
 
*** مراحل عرضه سهام شرکت‌های دولت
 
سخنگوی دولت توضیح داد مرحله اول واگذاری‌ها از طریق صندوق‌های واگذاری قابل معامله در بورس انجام می‌شود و پذیره‌نویسی باقیمانده سهام دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت و بیمه البرز و بیمه اتکای امین از فردا (یکشنبه) ۱۴ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.
 
در مرحله دوم واگذاری‌ها باقیمانده‌ی سهام دولت در پالایشگاه‌های اصفهان، تهران، تبریز و بندرعباس است که از اول تیرماه سال جاری آغاز شود.
 
مرحله سوم واگذاری سهام شرکت‌های دولت مربوط به «ایران‌خودرو»، «سایپا»، «فولاد مبارکه» و شرکت «صنایع مس» است که در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.
 
*** واگذاری «ایدرو» و «ایمیدرو»
 
سخنگوی دولت با اشاره به فهرست واگذاری سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی، بیان کرد: «ایدرو» و «ایمیدرو» از مهم‌ترین سازمان‌های توسعه‌ای هستند که هر کدام با ارزش‌هایی که مشخص شده واگذار خواهند شد.
 
در ادامه می‌توانید فیلم کامل توضیحات سخنگوی دولت را مشاهده کنید.
 
تعداد بازدید : 4
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   صنایع  ،تاریخ انتشار:  13 اردیبهشت   1399،کدخبر:  ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین