پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۴۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که صدا و سیما و رسانه ها به مردم توصیه نکنند که اموالشان را برای سرمایه گذاری در بورس بفروشند.

شعار سال: مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری شفاهی اظهار کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها به مردم توصیه نکنند که اموالشان را برای سرمایه گذاری در بورس بفروشند. اگر کسی درآمد اضافی دارد وارد بورس کند نه اینکه اموال را به فروش برساند. چون ممکن است بورس دچار حباب شده و مردم ضرر کنند. عده‌ای معتقدند با انقلاب اقتصادی مواجه ایم و عده‌ای دیگر آن را حباب می‌دانند. به هر حال توصیه ام این است که مردم اموالشان را نفروشند.

وی همچنین در تذکر دیگری درباره سهام عدالت گفت: دولت برای تخصیص سهام عدالت به خصوص کارگران فصلی تدبیری بیندیشد. قرار بود سهام عدالت برای طبقات ضعیف جامعه باشد نه اینکه خیلی از مدیران و افرادی که دست شان به دهانشان می‌رسد سهام عدالت داشته باشند و افراد ضعیف جامعه سهام عدالت نگرفته‌اند.

نماینده تهران در پایان در تذکر دیگری به مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان تهران گفت که وضعیت ترافیک به سمت قبل از کرونا می‌رود، باید چاره اندیشی شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری جماران ، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت    99، کد خبر:    1425794، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین