پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۲۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پاسخ دهند که چرا وقتی به واژه "منع تعارض منافع" می‌رسند سکوت می‌کنند؟!تا روزی که مدیر یا نماینده مجلس دارای منافع شخصی و خانوادگی در بخش خصوصی است که در تعارض با نقش حاکمیتی وی است، پزشک خانواده و. در کل هیچ سیاست مترقی دیگری اجرا نخواهد شد.

شعار سال: امروز هر کارشناس دلسوزی در حوزه سلامت می‌داند که وجود مدیران دارای تعارض منافع در ساختار اجرایی و قانون گذاری سلامت ما چه بلایی بر سر کشور آورده است و برای بنده یقین حاصل است که درب به همان پاشنه خواهد چرخید و اگر صد بار مجالس بین جناح‌های مختلف دست به دست شود و روسای جمهور تغییر کنند، تا روزی که مدیر یا نماینده مجلس دارای منافع شخصی و خانوادگی در بخش خصوصی است که در تعارض با نقش حاکمیتی وی است، پزشک خانواده و. در کل هیچ سیاست مترقی دیگری اجرا نخواهد شد. اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پاسخ دهند که چرا وقتی به واژه "منع تعارض منافع" می‌رسند سکوت می‌کنند؟!

وقتی ۶۱ سال از مبانی اولیه مدیریت نظام سلامت عقبیم؟!

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین