پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
نوری درباره آخرین جزئیات واگذاری باجه‌های گل و مطبوعات توضیحاتی داد.
شعار سال: زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت تمدید قرار داد باجه های گل و مطبوعات پایتخت گفت: سال های گذشته قرار داد اجاره باجه های گل و مطبوعات با مشکلات بسیاری از جمله نرخ پایین اجاره آن مواجه بود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که نرخ اجاره باجه های گل و مطبوعات رقمی بین۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است گفت: در گذشته به دلیل نبود نظارت های لازم مشاهده می کردیم باجه ها با درآمدهای چند ده میلیون تومانی اجاره بسیار ناچیز پرداخت می کردند.

نوری ادامه داد: شورای شهر تهران برای اصلاح نظارت ها بر روی فعالیت باجه داران گل و مطبوعات سال گذشته در مصوبه بهای خدمات به این مورد توجه کرد و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران موظف است نظارت های خود را بیشتر کند.

او تصریح کرد: بر اساس قوانین موجود قرار داد جدیدی برای واگذاری باجه گل و مطبوعات امضاء نمی شود و تمامی واگذاری ها و تمدید قرار دادها با همان ذی نفعان ابتدایی باجه ها منعقد می شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: اگر یکی از ذی نفعان باجه های گل و مطبوعات که قرار داد ابتدایی واگذاری باجه های گل و مطبوعات با او به امضا رسیده است به رحمت خدا رفته باشد آن گاه برای باجه مورد نظر واگذاری مجدد انجام می شود.

نوری تصریح کرد: باجه های گل و مطبوعات به سه دسته تقسیم بندی شده اند و شهروندان تصور نکنند که باجه ای در شمال تهران به طور حتم رتبه یک دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1399، کد خبر: 7375360، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین