پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
ترفع درباره جزئیات جلسه شهرداری تهران با خودرو سازان جهت تولید اتوبوس و مینی بوس توضیحاتی داد.
شعارسال:محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران  در تشریح جزئیات جلسه شهردار تهران با خودروسازان جهت تولید یک هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال جاری با تاکید بر این نکته که جلسه خوبی برگزار شد گفت: در بخش تولید اتوبوس باید به این نکته تاکید کرد که بخشی از قطعات لازم برای ساخت اتوبوس در داخل کشور و کارخانه جات قطعه ساز تولید می شود.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: شرکت های خودرو ساز به دلیل آن که خط تولید قطعه نیز دارند در تولید بخشی از قطعات اتوبوس و مینی بوس مشکلی ندارند اما بخش دیگری از قطعات باید از خارج کشور تامین شود.
 
ترفع تصریح کرد: در حال حاضر یکی از شرکت های خودروساز تعداد ۱۰۰دستگاه مینی بوس آماده دارد که در مراحل نهایی شدن است.
 
او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر با توجه به نوسانات نرخ ارز هزینه تولید یک دستگاه اتوبوس بالغ بر چه مبلغی است گفت: قیمت تمام شده یک دستگاه اتوبوس ۱۲متری (تک کابین) رقمی بالغ بر ۳ میلیارد تومان است.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: اگر شهرداری تهران با خودرو ساز جهت تولید اتوبوس و مینی بوس تفاهم نامه امضاء کند در زیر مجموعه این تفاهم نامه تعدادی قرار داد نیز امضا می شود که می توان قرار داد های امضا شده را به سرانجام رساند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ،تاریخ انتشار:   21  خرداد 1399،کدخبر:  7385198 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین