پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
رئیس‌جمهور ونزوئلا در واکنش به پیام مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا از این اتحادیه خواست تا دست از دخالت در امور داخلی این کشور بکشد.

شعار سال: «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهور ونزوئلا، روز سه شنبه در نشستی با محوریت موضوع انتخابات آینده شورای ملی با حزب متحد سوسیالیست ونزوئلا (PSUV) گفت اتحادیه اروپا حق دخالت در امور داخلی این کشور را ندارد.

پیش از این اتحادیه اروپا با اعلام آنکه حکم دیوان عالی ونزوئلا برای تجدید ترکیب شورای ملی انتخابات (CNE) را محکوم می‌داند، گفته بود این چنین تصمیمات فضای دموکراسی در این کشور را به حداقل خود می‌رساند.

رئیس جمهور ونزوئلا نیز در تازه‌ترین پیامش و در واکنش به اظهارات مقامات اتحادیه اروپا گفت: «انتخابات، دموکراسی، آزادی! یعنی اینکه هیچ کس در امور ونزوئلا دخالت نمی‌کند بنابراین این بیانیه را برای اتحادیه اروپا مطرح می‌کنم: نگران ویروس کرونا باشید، نگران نژادپرستی در اتحادیه اروپا باشید، نگران بحران اقتصادی باشید، دیگر در ونزوئلا مداخله نکنید، ونزوئلا را به حال خود رها کنید، اتحادیه اروپا، نگاه استعماری خود را رها کنید!»

پیشتر هم مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در اظهاراتی مداخله‌جویانه دیوان عالی ونزوئلا را به تلاش برای زمینه چینی تقلب در انتخابات آتی در این کشور متهم کرد.

همچنین خوان گوایدو، سردسته مخالفان در ونزوئلا مدعی شد شورای ملی دروغینی که از سوی دیوان عالی این کشور تعیین شده را به رسمیت نمی‌شناسد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 28 خرداد    99، کد خبر:    7393113، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین