پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
مهندس کشاورز ، قائم مقام احتمالا بازنشسته وزیر جهادکشاورزی ، وعده رفع نارسائی طرح ۳۲ هزار هکتاری دشت سیستان را تا مرداد ماه امسال داد. طرحی که به گفته برخی از کارشناسان ، تاکنون حدود ۱۳ بار افتتاح شده است.

شعار سال : قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: رفع نارسایی‌های ۳۲ هزار هکتاری دشت سیستان تا مردادماه انجام خواهد شد.

عباس کشاورز قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در جلسه بررسی طرح آبرسانی ۴۶ هزار هکتاری اراضی دشت سیستان، گفت: آبرسانی به ۳۲ هزار هکتار از این اراضی انجام شده و هم اکنون به بهره‌برداری رسیده است.
وی در این جلسه با اشاره به نامه وزیر جهاد کشاورزی برای رفع برخی از نارسایی‌های موردی در پروژه آبیاری دشت سیستان، تصریح کرد: باید تا اوایل مردادماه مباحث اجتماعی و فنی در طرح آبرسانی ۳۲ هزار هکتاری اراضی به بهره برداری رسیده، انجام شود و نتیجه آن به نماینده استاندار، نماینده کشاورزان و نماینده وزارت جهاد کشاورزی اعلام شود.
کشاورز با اشاره به تاکید وزیر جهاد کشاورزی برای اجرای طرح الگوی کشت در دشت سیستان، گفت: باید برای دشت سیستان الگوی کشت ارائه و تامین خدمات پشتیبانی، علمی تحقیقاتی در ساختار‌های دولتی، غیردولتی و بانکی برنامه‌ریزی شود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین