پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۲۷۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
سخنگوی گمرک ایران ضمن اعلام معطلی ۸۷۷ واگن پشت مرز از پذیرش ۳۰ واگن کالای ایرانی توسط ترکمن‌ها خبر داد.

شعار سال: روح‌الله لطیفی، در خصوص مسیر ریلی سرخس، اظهار داشت: مسیر ریلی سرخس، از ۱۳ فروردین ماه از سوی ترکمنستان مسدود شده بود و ۷۷۰ واگن تا ۲۸ خرداد منتظر انتقال کالا به این کشور بودند که ۳۰ واگن از آن امروز پذیرش شد.

*** مسیر‌های مسدود

وی با اشاره به افتتاح پل دوستی در سرخس، گفت: مرز‌های زمینی کشورمان با ترکمنستان، در سرخس، لطف اباد، باجگیران و اینچه برون از ابتدای اسفند۹۸ تا کنون مسدود هستند و انتظار می‌رفت با افتتاح پل دوستی در سرخس، شاهد بازگشایی مرز‌های زمینی هم باشیم.

*** پس از دو و نیم ماه توقف

سخنگوی گمرک با توجه به تعداد واگن‌های متوقف، اظهار داشت: با خروج ۳۰ واگن کالا از سرخس، ۷۴۰ واگن دیگر در این مرز و ۱۳۱ واگن در اینچه برون و ۶ واگن در لطف‌آباد همچنان متوقف هستند و امیدواریم عشق آباد بر اساس مذاکراتی که داشته است، مرز‌های ریلی و زمینی خود را به طور کامل با اجرای پروتکل‌های بهداشتی که همه مقدمات آن انجام شده، بازگشایی کند.

صبح امروز از سوی ترکمنستان، در مرز سرخس ۳۰ واگن کالای صادراتی ایران پس از دو و نیم ماه توقف، پذیرش شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار 29 خرداد    99، کد خبر:   184228، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین