پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۷۹۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
سیما سادات لاری با اشاره به پتانسیل انتقال ویروس کرونا از طریق کودکان، خواستار جلوگیری از حضور آن‌ها در اماکن عمومی شد.
شعارسال:سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه کودکان مستعد انتقال ویروس کرونا به بزرگسالان هستند، گفت: گرچه بروز علائم کووید ۱۹ در کودکان کمتر است، اما آن‌ها می‌توانند در انتقال بیماری موثر باشند.
 
لاری تاکید کرد: حتی المقدور والدین از حضور کودکان در اماکن عمومی و پرازدحام و برخورد آن‌ها با افراد سالمند (پدربزرگ و مادربزرگ‌ها) و کسانی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند، جلوگیری کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نیاز‌های عاطفی و روحی کودکان تصریح کرد: با توجه به نیاز‌های عاطفی و روحی کودکان حتما شرایط لازم در منزل برای جایگزینی‌های مناسب فراهم شود؛ و اینکه مسائلی مثل واکسیناسیون و تغذیه کودکان نباید تحت تاثیر شرایط اپیدمی قرار بگیرد.
 
لاری در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان کشورمان بر رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک در بیرون از منزل و پرهیز از تجمع و سفر‌های غیر ضروری تاکید کرد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار: 29  خرداد 1399،کدخبر: 7394439  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین