پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید هدایت‌اله فقیه را به عنوان رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

شعار سال: دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید هدایت‌اله فقیه را به عنوان رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید هدایت‌اله فقیه

با توجه به سوابق علمی و اجرائی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند و استفاده از مشارکت کلیه همکاران و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید به انجام امور محوله بپردازید.

شرح وظایف و انتظارات اجرائی از جنابعالی متعاقبا ابلاغ خواهد شد. بدیهی است کلیه معاونین محترم و مدیران ذیربط همکاری لازم را با شما به عمل خواهند آورد.

همچنین دکتر نمکی در نامه‌ای از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته دکتر صفی خانی در مدت تصدی مسئولیت ریاست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر حمیدرضا صفی خانی

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی،‌ به تاریخ: ۱۰ تیر ۱۳۹۹،  
www.imed.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین