پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
یک مقام دولتی اعلام کرد دولت ترامپ بیشتر درخواست‌های معافیت مالیاتی برای حفاری در خشکی را رد کرده است.
شعار سال: یک مقام ارشد وزارت کشور آمریکا  اعلام کرد که دولت ترامپ بیشتر درخواست‌های مربوط به معافیت مالیاتی شرکت‌های نفت و گاز فعال در تاسیسات خشکی را که با کاهش تقاضای سوخت و قیمت‌های ضعیف دست و پنجه نرم می‌کنند، رد کرده است.

اداره مدیریت اراضی وزارت کشور آمریکا از ماه آوریل و پس از رد درخواست‌های بخش صنعت مبنی بر کاهش مالیات گسترده برای کمک به آنها در مقابله با عوارض ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا، درخواست‌هایی محدود و انفرادی را برای کاهش مالیات و تعلیق قراردادها ارائه داده است.

کیسی هاموند، معاون مدیریت زمین و مواد معدنی در مصاحبه‌ای گفت: با تأیید یا رد این درخواست‌ها بسیار محافظه‌کارانه برخورد کرده‌ایم. وی از ذکر تعداد درخواست‌هایی که قبول یا رد شده بودند خودداری کرد.

هاموند اظهار کرد: رویکرد محافظه‌کارانه این نهاد با توجه به بهبود تقاضای سوخت که امکان بهبود این صنعت را فراهم می‌کند، قابل توجیه است.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی و خبر شانا، تاریخ انتشار: 11 تیر 1399، کد خبر: 304399، https://www.shana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین