پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
معاون تربیت بدنی و امور سلامت وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن زمینه تاسیس مدارس تخصصی والیبال، هندبال و... خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم تا برای راه‌اندازی مدارس والیبال در هر سه مقطع مجوز صادر کنیم.

شعارسال:

مهرزاد حمیدی در جلسه ستاد عالی تشکیلاتی سومین دوره المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور درباره ضرورت ورزش در کنار آموزش و پرورش گفت: ۳۳ هزار معلم تربیت بدنی داریم و در راستای عمومیت بخشیدن به فعالیت‌های ورزشی و مدرسه محور کردن فعالیت‌ها المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای را از دوسال گذشته آغاز کردیم.

وی افزود: انجام کار تیمی و ارتقای روحیه مشارکت‌پذیری و افزایش نشاط از جمله اهداف المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای هستند که امسال سومین دوره آن در مدارس برگزار می‌شود.


معاون تربیت بدنی و امور سلامت وزارت آموزش و پرورش به شور و نشاط ایجاد شده در مدارس در پی برگزاری المپیاد اظهار کرد: اطمینان می‌دهم اولین سکوی قهرمانی قهرمانان ملی ما در سال‌های آتی قطعا همین المپیادهای درون مدرسه‌ای است و اکنون نرخ نفوذ المپیاد در مدارس روستایی، استثنایی نیز وجود دارد.

وی افزود: بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در المپیاد شرکت و دومیلیون و ۸۰۰هزار نفر در قالب نهضت داوطلبی المپیادهای ورزشی را برگزار کردند.

حمیدی به شکل‌گیری و فعالیت کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای نیز اشاره کرد و گفت: ۸۰۰۰ رشته کانون ایجاد شده و مدارس در شیفت دوم که تعطیل‌اند در حوزه ورزش فعال شده‌اند و دانش‌آموزان تحت نظر معلمان متخصص آموزش می‌بینند و در سطوح بالا به کانون‌های برون مدرسه‌ای می‌روند.

معاون تربیت بدنی و امور سلامت وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن زمینه تاسیس مدارس تخصصی والیبال و هندبال و... خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم تا برای راه‌اندازی مدارس والیبال در هر سه مقطع مجوز صادر کنیم. البته اکنون راه‌اندازی ۱۹۲ مدرسه را خود ما در آموزش و پرورش تعقیب می‌کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 21 شهریور 1395، کدمطلب:95062113470 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین