پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۸۶۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: هدایت موضوعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان و نیز طرح‌های پژوهشی اساتید به سمت موضوعات کاربردی و مسئله‌محور از سیاست‌های دانشگاه آزاد است.
شعار سال: محسن نفر گفت: هدایت موضوعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان و نیز طرح‌های پژوهشی اساتید به سمت برنامه‌های علمی مصوب که موضوعات کاربردی و مسئله‌محور است، از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در این راستا حوزه علوم پزشکی نیز دارای برنامه‌های علمی متعددی است.

وی افزود: موضوعاتی نظیر اعتیاد، سالمندی، مواد دندانی در سامانه پایش آزاد دانشگاه بارگذاری شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و سایر برنامه‌های علمی این حوزه نیز به تدریج در حال تکمیل در این سامانه هستند. این برنامه‌ها به همراه موضوعاتی نظیر بیماری کرونا که هم اکنون به یکی از موضوعات مهم و چالش‌های سلامتی روز دنیا مبدل شده، نیازمند مشارکت حداکثری علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان رشته‌های تحصیلی حوزه علوم پزشکی و غیر پزشکی واحد‌های دانشگاهی از جنبه‌های مختلف است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال خوبی از موضوعات فوق توسط اساتید و دانشجویان شده که فقط در قالب پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی نبوده و محصولات و خدمات ارزنده‌ای مخصوصاً در مقابله با بیماری کرونا در مراکز تحقیقاتی و رشد واحد‌های دانشگاهی به‌صورت نمونه اولیه تولید شده و در حال اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تولید انبوه است.

وی ابراز امیدواری کرد که نتایج حاصل از تحقیقات انجام شده در این خصوص بتواند در حل معضلات مهم سلامت در کشور که بسیاری از اقشار جامعه را درگیر کرده، مؤثر واقع شده و مورد استفاده سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط و مسئول قرار گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 15 تیر 1399 ، کدخبر: 4966565 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
اصل باید بر این باشه که پایان نامه کاربردی باشه وگرنه دانشجو اینهمه زحمت می کشه وقت و هزینه مادی مصرف می کنه بعد پایان نامه گوشه کتابخونه دانشگاه ها خاک میخوره خب اتلاف انرژی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین