پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
مزیت پرداخت اینترنتی نقطه قوت بانک پاسارگاد در بازار تراکنش هاست به گونه ای که با وجود سهم 6 درصدی اینترنت در تعداد تراکنش ها سهم 16 درصدی از مبلغ تراکنش های این بانک را به خود اختصاص داده است. همچنین 3.59 درصدی از تعداد و 2.13 درصد از مبلغ تراکنش اینترنتی کل شبکه بانکی از طریق پاسارگاد انجام شده است. این موضوع نشان دهنده استفاده از خدمات اینترنتی بانک پاسارگاد در نقل و انتقال منابع در دوره شیوع کرونا است که ضرورت عدم مراجعه به شعب بانک ها مطرح شده و در عین حال ضمن جذب منابع توانست رضایت مشتریان بانک را در خدمات بانکی کسب کند
شعار سال: بانک پاسارگاد در اردیبهشت ۹۹ سهم ۳.۵۲ درصدی از تعداد کارتخوان فروشگاهی، ۳.۵۹ درصدی از تعداد پذیرش اینترنتی، سهم ۳ صدم درصدی از تعداد تراکنش موبایلی، سهم ۳.۰۱ درصدی از مبلغ کارتخوان فروشگاهی، ۲.۱۳ درصدی از مبلغ تراکنش اینترنتی را داشته است.
همچنین ۲.۰۵ درصد کارت‌های برداشت شبکه بانکی، ۳.۷۸ درصد کارت‌های هدیه و بن کارت متعلق به بانک پاسارگاد بوده است.
این اعداد و ارقام نسبت به فروردین ۹۹ رشد کرده و نشان دهنده بهبود جایگاه بانک در اردیبهشت ماه ۹۹ بوده است. این بانک متناسب با رشد بانکداری الکترونیک، به تمام ابزار‌های اینترنتی و موبایلی و کارتخوان و عابر بانک توجه داشته و سهم خود را از تعداد و مبلغ تراکنش‌ها افزایش داده است و در آینده با رشد این ابزارها، این بانک در بازار حضور موثری دارد.
کارتخوان‌ها سهم ۹۳ درصدی از تعداد و سهم ۸۴ درصدی از مبلغ تراکنش‌های این بانک داشته اند و ابزار اینترنتی نیز سهم ۶ درصدی از تعداد و ۱۶ درصدی از مبلغ تراکنش‌های این بانک داشته است. این نکته نشان می‌دهد که ابزار کارتخوان و اینترنت مورد اقبال گسترده مشتریان این بانک بوده است. همچنین جا دارد که روی ابزار موبایل برای آینده بازار سرمایه گذاری و برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد.
در بانک پاسارگاد مزیت پرداخت اینترنتی نقطه قوت این بانک در بازار تراکنش هاست و ارقام مبلغ بالا از طریق اینترنت دریافت و پرداخت شده است به گونه‌ای که با وجود سهم ۶ درصدی اینترنت در تعداد تراکنش‌ها سهم ۱۶ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها را به خود اختصاص داده است و این موضوع نشان دهنده استفاده از خدمات اینترنتی بانک پاسارگاد در نقل و انتقال منابع است و می‌تواند در آینده نیز به گسترش حضور بانک پاسارگاد در بازار تراکنش‌های بانکی و جذب منابع بیشتر کمک کند.
این نکته نشان می‌دهد که در شرایط شیوع کرونا، مشتریان بانک تشویق شده اند که برای پرداخت‌های خود از ابزار اینترنت بانک پاسارگاد استفاده کنند و در آینده این بانک می‌تواند از این مزیت برای حضور بیشتر در بانکداری الکترونیک بیشتر استفاده کند.

همچنین بانک پاسارگاد با سهم ۲.۰۵ درصدی کارت‌های برداشت، سهم ۳.۷۸ درصدی کارت هدیه و بن کارت جایگاه مناسبی در بازار کارت‌های تراکنش دار فعال داشته است. سهم کارت‌های برداشت از تراکنش‌های بانک معادل ۹۱.۷ درصد و سهم کارت هدیه و بن کارت معادل ۸.۳ درصد بوده بوده است و این موضوع نشان می‌دهد که علاوه بر سهم بالای کارت‌های هدیه در کارت‌های بانک، تراکنش‌های کارت هدیه و بن کارت نیز از کل تراکنش‌های بانک بالا بوده است.
در فروردین ۹۹ نیز بانک پاسارگاد سهم ۲ درصدی از کارت‌های برداشت، ۳.۷۷ درصدی از کارت هدیه از کل شبکه بانکی داشته است. ۹۲ درصد کارت‌های این بانک را کارت‌های برداشت و ۷.۷ درصد را کارت هدیه و بن کارت تشکیل می‌دهد.
 
افزایش استقبال شهروندان از بانکداری اینترنتی پاسارگاد
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نحلیلی خبری اقتصادگردان، تاریخ انتشار 18 خرداد 99، کدخبر: 154137، eghtesadgardan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین