پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
معاون مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری شهرستان گرمی قول مساعد داد.
شعارسال: علی اصغر کاراندیش، معاون مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دولت در شهرستان گرمی، اعتماد دو طرفه بین مردم و دولت را عامل موفقیت دانست.

وی افزود: ارتباط نزدیک مسئولان و مقامات اجرایی با مردم زمینه‌ساز اتحاد، انسجام ، رضایت‌مندی و اعتماد بیشتر مردم به دولت و نظام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن خط مشی ثبات اقتصادی و سیاسی در جامعه را شاهد خواهیم بود و در این صورت است كه با تغییر مدیریت خط مشی تغیير نمی‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رونق اقتصادی در کشور مشکل بیکاری را حل می‌کند و با نهادینه کردن کار تولیدی(در صنعت و ...) مشکلات ریشه‌ای حل شود.

وی ادامه داد: امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ایجاد شود تا در همه مناطق کشور امکان سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی ادامه داد: دولت سعی کرد با مهار رکود و بها دادن به بورس و نرخ رشد، رونق اقتصادی ایجاد کند و این دولت با موانع زیاد از جمله تحریم و کاهش فروش نفت و ... موجهه بوده است.

کاراندیش ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان بخشی از درآمد یارانه به بخش درمان اختصاص یافت و علی‌رغم داشتن مشکلات این طرح نتیجه خوبی داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی و مسائل مالی و درمانی باعث شده مردم کمتر متوجه مسائل فرهنگی باشند و باید تلاش کنیم با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر کارهای شایسته‌ای را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: هرکس در حوزه خود یک کار محتوایی عمیق در راستای فرهنگ اسلامی تولید و در فضای مجازی قرار دهد یک کار شایسته‌ای انجام داده است و باید آموزه‌های دینی با محتوای قوی و عمیق تولید و نشر شود.

وی همچنین در ادامه به اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری شهرستان گرمی قول مساعد داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شمال غرب، تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 شهریور 1395، کدخبر: 12674، www.sh-gharb.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین