پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر - چابهار- کنارک خبر داد
شعار سال : بهرام صلواتی با تأکید بر اهمیت توسعه و اجرای پروژه‌های گازرسانی در کشور گفت: طرح احداث پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر - چابهار- کنارک با طول ۳۰۰ کیلومتر در چهار قطعه با هدف گازرسانی به شهرها و صنایع منطقه با پیشرفت حدود ۲۵ درصد در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان تداوم دارد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و الزام حفظ سلامت عوامل اجرایی پروژه‌ها، با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و کنترل و نظارت اقدام‌های بهداشتی در محیط کارگاه‌ها و غربالگری شاغلان، خللی در اجرای پروژه ایجاد نشده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه خط لوله ایرانشهر - چابهار - کنارک به دلیل تسریع در چهار قطعه به‌طور هم‌زمان در حال انجام بوده و مسیرسازی ۱۲۰ کیلومتر آن انجام شده است.
صلواتی همچنین اظهار کرد: اهمیت راهبردی این خط لوله حکایت از کار بزرگ متخصصان شرکت در شرایط تحریم دارد و پس از اجرا و بهره‌برداری، افزون بر تأمین گاز طبیعی شهرها و روستاهای واقع در مسیر، خوراک نیروگاه‌های برق چابهار و کنارک، مجتمع پتروشیمی مکران و صنایع منطقه آزاد چابهار، در توسعه زیرساخت‌های منطقه نیز نقش بسزایی خواهد داشت.
وی در پایان از توانمندی متخصصان، پیمانکاران، مشاوران و سازندگان داخلی که پروژه‌ها را در شرایط دشوار تحریم به سرانجام می‌رسانند قدردانی کرد.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شانا ، تاریخ انتشار:19تیر 1399، کد خبر: shana.ir /304696

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین