پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۷۲۵۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
امروز در آزمون نمونه دولتی دخترانه شهرستان سروآباد شاهد بیرون نمودن دانش آموزی اهل روستای نسل با نام روژان مرادی از حوزه امتحانی بودیم که پدرش در تنکابن کارگری میکند. مسئولین آموزش و پرورش استان کردستان می‌بایست در این زمینه پاسخگو باشند.
شعار سال:امروز در آزمون نمونه دولتی دخترانه شهرستان سروآباد شاهد بیرون نمودن دانش آموزی اهل روستای نسل (با نام روژان مرادی (از حوزه امتحانی بودیم که پدرش در تنکابن کارگری میکند.

گویا به علت اشتباه در محل برگزاری امتحان و تأخیر چند دقیقه ای بعد از مستقر شدن دانش آموز در مکان خود عوامل اجرایی و در رأس آن مسئول حراست آموزش و پرورش شهرستان، اجازه ندادند به سوالات آزمون پاسخ دهد.

کجای قانون در این مرحله اجازه بیرون کردن دانش آموز را می دهد؟ اگر قرار بود به علت تأخیر امتحان ندهد می‌بایست از همان درب ورودی اجازه ورود نمی‌دادند. وقتی وارد شده و بر روی صندلی خود نشسته است دیگر اخراج وی توجیهی ندارد.

چگونه می‌توانید وجدان خود را راضی کنید که سرنوشت یک دانش آموز که پدرش کارگر است را اینگونه تغییر دهید؟

مسئولین آموزش و پرورش استان کردستان می‌بایست در این زمینه پاسخگو باشند.
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین