پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
با امضای تفاهم‌نامه توسط ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه ایران، ایجاد شتابدهنده تخصصی در حوزه کارآفرینی اجتماعی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.
  شعار سال:تفاهم نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه ایران با هدف ایجاد اشتغال با رویکرد کارآفرینی اجتماعی در سطح ملی، ستفاده از ظرفیت همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی برای توسعه اجتماعی در حوزه کارآفرینی اجتماعی امضاء شد.
 
ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه، همچنین توافق کردند تا با همکاری یکدیگر، برنامه‌های مشترک را برای حمایت از اشتغال خرد و خانگی در روستاها و شهرهای کوچک، اجرایی کنند.
 
ارائه، خدمات رهیاری (منتورینگ) به هسته‌های کارآفرینی اجتماعی جهت راه‌اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد، دیگر هدف این تفاهم بود. همچنین، طرفین با همکاری یکدیگر، شتابدهنده‌های تخصصی در حوزه کار آفرینی اجتماعی تاسیس می‌کنند تا به استارتاپ‌ها و شرکت‌های‌خلاق، در این حوزه خدمت‌رسانی کنند.
 
بر اساس این سند همکاری، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه ایران،  هسته‌های فناوری تشکیل می‌دهند تا با حمایت جوامع محلی، استعدادهای جوان را در روستاها و شهرهای کوچک شناسایی کنند. این مسئله می‌تواند به سنگ بنایی کار آفرینی محلی بدل شود.
 
این تفاهم نامه، توسط سیدمحمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی این معاونت و محمدحسین حسین‌زاده به نمایندگی از سوی انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی به امضاء رسید.
 

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   ایسنا،تاریخ انتشار:  21 تیر 1399،کدخبر: 99042115493  ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
در شرایط دنیای امروزی فقط باید از طریق استارتاپ و اینترنت کارآفرینی کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین