پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
غلامرضا شریعتی گفت:باید توجه نمود بدون توجه به زیرساخت های توسعه ای، امنیت پایدار رقم نخواهد خورد، بر عدم اکتفا کردن به بودجه های سالانه تخصیص داده شده از سوی دولت با توجه به تحریم های موجود تاکید کرد، باید به دنبال ایجاد ظرفیت برای منابع مالی باشیم و یکی از این منابع استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای راه اندازی و پیشرفت پروژه های استان است.

شعار سال:غلامرضا شریعتی در جلسه شورای سیاست گذاری طرح توسعه پایدار استان که شامگاه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: در طرح توسعه پایدار علاوه بر تقویت دستگاه های امنیتی و نظامی، می توان با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، شاهد ایجاد امنیت پایدار در استان نیز باشیم.

او با بیان اینکه باید توجه نمود بدون توجه به زیرساخت های توسعه ای، امنیت پایدار رقم نخواهد خورد، بر عدم اکتفا کردن به بودجه های سالانه تخصیص داده شده از سوی دولت با توجه به تحریم های موجود تاکید کرد و گفت: باید به دنبال ایجاد ظرفیت برای منابع مالی باشیم و یکی از این منابع استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای راه اندازی و پیشرفت پروژه های استان است.

استاندار خوزستان در پایان افزود: این استان به لحاظ برخورداری از ظرفیت های سرمایه گذاری بسیار غنی است و استفاده از برخی ظرفیت ها، میلیاردها تومان سرمایه برای خوزستان به دنبال دارد و باعث ایجاد توسعه و پیشرفت آن می شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا  ، تاریخ انتشار 22 تیر    99، کد خبر: 1027858،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین