پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
حجت الاسلام خوبرو گفت: تهیه طرح جامع بقاع متبرکه از الویت های اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش است. ...
شعارسال: حجت الاسلام عباس خوبرو در مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی و تجلیل از حافظان و قاریان برتر قرآن کریم که در کانون شهید جعفریان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:تهیه طرح جامع بقاع متبرکه از الویت های اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش در حوزه عمرانی است.

به گفته وی تنها امام زادگان ماچیان در سطح این دو شهرستان دارای طرح جامع است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر واملش با اشاره به برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در سطح ۱۸ بقعه این دو شهرستان تصریح کرد: بالغ بر ۸۰۰ نفر از طرح مذکور استقبال کردند.

وی با اشاره به آموزش های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش گفت:سهم رودسر تربیت بیش از دو هزار و ۱۰۰ قرآن آموز بود که توانستیم به این حدنصاب برسیم.

خوبرو به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: ۳۲۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که از این میزان ۲۸ نفر به مسابقات استانی راه یافتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری رصد رودسر، تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1395، کد خبر: 22428، www.rasadroudsar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین