پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
مهدی اسفندیاری در یادداشتی گلایه آمیز همکاران بیمارستانی اینگونه مخاطب قرارداد؛ اگر کاری در تخصص محل خدمت شما نیست بی جهت وقت بیمار را با انجام گرافی بیهوده تلف نکنید، سیستم محترم درمانی کشور، لطفا لطفا با تمرکز روی پرونده الکترونیک سلامت جلوی گرافی‌های بیهوده و وقت تلف شدن‌ها و... را بگیرید.. لطفا از تولید بمب جلوگیری کنید، با رعایت دقیق فرآیند‌ها و شرح وظایف اگر اقدامات اولیه لازم است به درستی انجام دهید و بیمار را صحیح راهنمایی کنید. لطفا بمب تولید نکنید.
شعار سال: شیفت بیمارستان بودم که بیماری وارد رادیولوژی شد، در حالیکه از پاهایش خون بسیاری می چکید، همکار دیگری که در راهرو انتظار وضعیت را دید به بیمار تذکر داد که برگردد به اورژانس تا ابتدا خون ریزی رو متوقف کنند، متعاقبا با همکاران اورژانس تماس گرفتیم و اطلاع دادیم که پانسمان کافی نیست و خون زیادی از پای بیمار می چکد، بیمار شروع به اعتراض کرد و گفت اول باید عکس بگیرید درخواستی غیر منطقی که موجب هم آلودگی تخت و اتاق گرافی می شد و هم اینکه باعث وحشت بیماران می شد، برای آرام کردن بیمار و همراه به او اطلاع دادیم که همکاران اورژانس منتظر او هستند و به سرعت این کار انجام خواهد شد، خلاصه آرام شد و به اورژانس منتقل شد بعد از پانسمان بیمار به رادیولوژی آمد و پایش بسته و خون ریزی بند آمده بود؛ وقتی آرام شد گفت: بیمارستان شما سومین بیمارستانی است که آمدم؛ بیمارستان اول بنده را به یک بیمارستان دانشگاهی آدرس داد و در بیمارستان دانشگاهی ۴۵ دقیقه معطل شدم و بعد از ۴۵ دقیقه یک پانسمان به شکلی که دیدید (پانسمان بسیار بد و غیر حرفه ای و ناکافی) برای من انجام دادند و پول پانسمان را هم گرفتند و ارجاع دادند به بیمارستان شما و از آنجا که بیرون امدم تا حالا دارم خون ریزی می کنم؟!
و ناچارا دیگر بریدم و صدای اعتراض بنده اینجا بلند شد؟!
عمیقا به این فکر فرو رفتم که چند تا از بیمارانی که در طول شیفت با آن ها مواجه می شوم دارای این سرنوشت ک این پیشینه هستند؟! و وقتی به ما می رسند عملا آماده برای انفجار هستند؟!
همکاران عزیز و برادران خوب منکر خستگی و زحمات شما نیستم اما لطفا بمب تولید نکنید؟!
اگر کاری در تخصص محل خدمت شما نیست بی جهت وقت بیمار را با انجام گرافی بیهوده تلف نکنید، سیستم محترم درمانی کشور، لطفا لطفا با تمرکز روی پرونده الکترونیک سلامت جلوی گرافی های بیهوده و وقت تلف شدن ها و... را بگیرید..... لطفا از تولید بمب جلوگیری کنید, با رعایت دقیق فرآیندها و شرح وظایف اگر اقدامات اولیه لازم است به درستی انجام دهید و بیمار را صحیح راهنمایی کنید.، لطفا بمب تولید نکنید.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین