پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
رئیس‌جمهور آمریکا در جریان نشستی با اعضای تیم امنیت ملی خود، دولت سوریه را به مانع تراشی در ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور متهم کرد.

شعار سال:

کاخ سفید در بیانیه ای، بامداد شنبه اعلام کرد باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در نشستی با اعضای تیم امنیت ملی خود درباره آتش بس سوریه و شکست داعش در عراق گفت و گو کرد. 

طبق بیانیه کاخ سفید، اعضای شورای امنیت ملی آمریکا در این نشست اوباما را در جریان بازپس گیری بیش از 50 درصد اراضی تحت اشغال داعش توسط نیروهای ارتش عراق قرار دادند. 

این بیانیه همچنین حاکی است اوباما در جریان این نشست دولت سوریه را به مانع تراشی در ارسال کمک های بشردوستانه به متهم کرده است. 

دولت سوریه پیش از این خواسته بود تمامی کمک های بشردوستانه به سوریه با هماهنگی دمشق و سازمان ملل انجام شوند. 

در بیانیه کاخ سفید آمده است: «اوباما در نشست با دستیارانش در زمینه امنیت ملی تأکید کرد که آمریکا تا زمانی که شاهد هفت روز کاهش خشونت و تداوم دسترسی بشردوستانه نباشد، وارد گامهای بعدی مورد توافق با روسیه نخواهد شد.»


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 شهریور 1395، کد مطلب:13950627000071 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین