پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کمیته حقیقت‌یاب فاجعه بندر بیروت، گزارش خود را تهیه و برای بررسی آن را به دبیرکل شورای وزیران در «بعبدا» ارائه کرد.

شعار سال: کمیته حقیقت‌یاب فاجعه بندر بیروت، گزارش خود را تهیه و برای بررسی آن را به دبیرکل شورای وزیران در «بعبدا» ارائه کرد.

این گزارش مسؤولیت‌های اداری انفجار بیروت را از زمان ورود کشتی که حامل نیترات آلومنیوم بوده تا زمان انفجار آن مشخص کرده است و این اقدام کار قوه قضائیه را برای تعیین مسؤولیت‌ها و ارائه لیست اسامی ۲۰ نفره، همراه با تعیین مسؤولیت‌های سیاسی که وزیران در طول این سال‌ها داشته‌اند را به عنوان شهود، تسهیل می‌کند.

در رابطه با تحقیقات و دستگیری‌ها ;I بر عهده دستگاه قضایی ویژه هستند t این گزارش می‌افزاید: باشگاه قضات لبنان فردا ساعت ۱۱ صبح، یک موضع‌گیری مهمی را در قصر عدل بیروت اعلام می‌کند و موارد مهمی را مطرح خواهد کرد که گامی بی سابقه در تاریخ قوه قضائیه خواهد بود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری شفقنا، تاریخ انتشار 20     مرداد    99، کد خبر:   988644، www.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین