پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، اعلام کرد در ارتباط با شکایت مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس، در پرونده "رشوه ۶۵ میلیارد تومانی" شهرداری تهران در دوره تصدی محمدباقر قالیباف، یک نماینده پیشین مجلس بازداشت شده است.
شعار سال: سخنگوی قوه قضاییه امروز در تازه‌ترین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره اتهام "رشوه ۶۵ میلیارد تومانی" شهرداری دوران قالیباف و عدم اطلاع‌رسانی قوه قضائیه در رابطه با آن گفت که این پرونده تازه در ابتدای راه است.

غلامحسین اسماعیلی گفت که قوه قضائیه پرونده زیرمیزی ندارد و "مطمئن باشید در رسیدگی ها آنچه از گزارشات و تخلفات به ما منعکس بشود حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد".

میرسلیم نماینده مجلس پیشتر گفته بود یک رشوه ۶۵ میلیاردتومانی برای توقف یک طرح تحقیق و تفحص، به رئيس یک کمیسیون مجلس پرداخت شده است و برخی سایت‌ها همان‌زمان اعلام‌کردند در این ماجرا، شهرداری دوران قالیباف به محمدرضا رضایی‌کوچی، رییس وقت کمیسیون عمران مجلس، رشوه داده است.

مصطفی میرسلیم اعلام کرده بود : «مدارک رشوه ۶۵ میلیارد تومانی باقر قالیباف را برای جلوگیری از تحقیق و تفحص از دوران شهرداری‌اش، به قوه قضاییه داده است.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399، کد خبر: 29342،  www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
چقدر این مسئولان در بین خودشون بگم بگم دارند و ما خبر نداریم. هر کدوم که سر کار میان یه جورایی پته بقیه رو میریزه رو آب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین