پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: هنوز برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مصداقی پیدا نکرده‌ایم؛ اما به دنبال کاندیدای درون حزبی خواهیم بود.
شعار سال :  حسین نورانی نژاد با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر توصیه به رد صلاحیت شدگان دوره‌های قبل برای ثبت نام نکردن در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: سخنان آقای کدخدایی را با استناد به عملکرد گذشته شورای نگهبان می‌شود به چالش کشید؛ چرا که بار‌ها در دوره‌ای فردی را رد می‌کردند و در دوره دیگر آن فرد را تایید می‌کردند.

وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: عموما تایید و رد شورای نگهبان به شرایط عمومی کشور بستگی داشته است. حالا این سوال پیش می‌آید که آیا تاکنون این عملکرد مبتنی بر رد صلاحیت نیرو‌های طیف‌های مختلف عایدی مثبتی داشته که کماکان بر آن اصرار می‌ورزند؟

نورانی نژاد گفت: از این پیشنهاد به نظر می‌رسد که می‌خواهند نیرو‌های سیاسی را هم متقاعد کنند تا با این روند حذفی همراه شوند در واقع خود نیرو‌ها بدون در نظر گرفتن حق شان حذف شوند. وی افزود: قطعا نیرو‌های سیاسی در ایران با تجربه سیاست‌ورزی طولانی تحت تاثیر این تلاش برای تربیت شدن قرار نمی‌گیرند.

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: با کاندیدای خودمان در انتخابات شرکت می‌کنیم فعلا در حزب فقط صحبت شده کاندیدای حزبی خودمان را داشته باشیم و فعلا بنایی بر استفاده از کاندیدای نیابتی نداریم. همچنین تا کنون درباره هیچ مصداقی برای انتخاب کاندیدا صحبت نکرده‌ایم.

وی یادآور شد: از دوم خرداد تاکنون هر کاندیدایی که در عرصه انتخابات خودش را نماد تغییر معرفی کرده رای آورده، چیزی که مشخص است اکثریت مردم از ۷۶ تا کنون چه با شرکت و چه با عدم شرکت همواره خواسته اند شرایط را تغییر بدهند. چه زمانی که به خاتمی رای دادند و چه زمانی که به احمدی نژاد و شعار تغییرش رای دادند نظرشان بر تغییرات بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۲مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: isna.ir_ ۹۹۰۵۲۲۱۶۰۱۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
خدا کنه این سری افرادی کاندید بشن که واقعا دلسوز و کاردان باشند واسه اداره کشور و وعده های تو خالی ندن به مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین