پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مسعود براتی، کارشناس تحریم و سیاست خارجی در توئیتی در پاسخ به سوال آثار اقتصادی بازگشت احتمالی قطعنامه ها، می گوید که حداکثر تحریم های احتمالی شورای امنیت از نظر اقتصادی ، در سطح تحریم های آمریکا قبل از ۲۰۰۸ میلادی است ، لذا بنظر می رسد که شاهد نوعی بازی با افکار عمومی و ترساندن مردم از چیزهائی که وجود خارجی ندارند، هستیم.
شعار سال: مسعود براتی، کارشناس تحریم و سیاست خارجی در توئیتی در پاسخ به سوال  آثار اقتصادی بازگشت احتمالی قطعنامه ها، می گوید که حداکثر تحریم های احتمالی شورای امنیت از نظر اقتصادی ، در سطح تحریم های آمریکا قبل از ۲۰۰۸ میلادی است . نه روابط بانکی و نه نفت تحریم نیستند. برای درک بهتر، شرایط الان را ببینید که این تحریم ها نیست، اما تحریم های آمریکا وجود دارد.

از بعد غیر اقتصادی ، شاید به واسطه اینکه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل هست، اثر روانی داشته باشد. این اثر بسته به میزان فعالیت جریان رسانه ای دشمن (داخلی و خارجی) و بازیگران داخلی اقتصاد دارد.
نکته مهم، قابل کنترل بودن این نوع آثار به شرط وجود تدبیر از سوی مسولان امر است. یادمان نرود که  برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ با این همه ظرفیت برای آمریکا ، دست پخت دموکرات ها بود. این گوشزد را کردیم که دو روز دیگر ، عده ای خواستند انفعال شان را با امید به بازگشت دموکرات ها  توجیه کنند، جواب مناسب برایشان داشته باشید.
 
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین