پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در باشگاه پرسپولیس، معاون حقوقی از حضور در این باشگاه منع شد.

شعار سال : چندی پیش بود که در راستای برخورد وزارت اطلاعات با فساد در ورزش مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس احضار و چند ساعتی بازداشت شد. هر چند دلایل این احضار و بازداشت اعلام نشد اما ظاهرا مرتبط با پرونده‌های مالی باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر بوده است.

بعد از این اتفاق ظاهرا خواجه‌وند از سوی نهادهای نظارتی از حضور در مجموعه مدیریتی سرخپوشان منع شده تا به اتهاماتی که منتسب به وی شده رسیدگی شود و تکلیف وی مشخص گردد. در حال حاضر نهادهای نظارتی در حال کار روی این پرونده هستند و تا رسیدن به نتیجه، خواجه‌وند حق حضور در باشگاه را نخواهد داشت.

با این شرایط جدید تیم معاونت حقوقی باشگاه مستقیما زیر نظر مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه فعالیت خود را ادامه می‌دهد ضمن اینکه با وجود اتفاقات رخ داده، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس تغییر نکرده و چهار کارمند بخش حقوقی این باشگاه همچنان پرونده های مرتبط با شکایت از سرخپوشان در دادگاه های داخلی و بین المللی را پیگیر هستند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانا ، تاریخ انتشار 31 مرداد 99 ، کد خبر : 1639024 ،dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین