پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
مدیر شبکه کودک در پست اینستاگرامی خود نوشت: بنا به حساسیت ویژه تک‌تک بچه‌های مذهبی در برگزاری هیئات (مانند التزام مثال‌زدنی آنها در تبعیت از دستورات ستاد ملی کرونا)، ما هم در شبکه کودک حساسیت ویژه‌ای در پخش آثار مذهبی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین آنها را انتخاب و پخش کنیم.این رفتار زشتی است که بابت هر اختلاف نظر، طرف مقابل را تکفیر کنیم و هر چه بلدیم نثارش سازیم.

شعار سال : محمد سرشار، مدیر شبکه کودک در پست اینستاگرامی خود نوشت: شبکه کودک در این ایام، روزانه بیش از ۳۰ قطعه نماهنگ و دیگر تولیدات با موضوع حماسه حسینی را پخش میکند. دیروز، تنها یک قطعه دارای هشدار سنی بود .

بنا به حساسیت ویژه  تک‌تک بچه‌های مذهبی در برگزاری هیئات (مانند التزام مثال‌زدنی آنها در تبعیت از دستورات ستاد ملی کرونا)، ما هم در شبکه کودک حساسیت ویژه‌ای در پخش آثار مذهبی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین آنها را انتخاب و پخش کنیم.

یکی از این نماهنگها دارای شعر و صوت مناسبی برای کودکان بود اما در تصویر آن، صحنه‌هایی مانند شمشیر کشیدن، شکستن تنگ آب، کشتن ماهی و پخش شدن قطرات خون وجود داشت که بنده از پخش خواستم دو کار انجام دهد:

یک: آن نماهنگ را با هشدار سنی ۱۰+ پخش کند.

دو: پخش را در ساعات پایانی شب باشد که خانواده‌ها کنار فرزندان باشند و مراقبت لازم را برای کودکان زیر ۹ سال داشته باشند.

می‌گویند: "قبلا صحنه‌های خشن یا ترسناک از شبکه کودک پخش شده. پس اینها را هم بدون هشدار پخش کنید."

مثالی بزنم: هرچند در پاساژها ماسک نمی‌زنند اما ما در هیاتهایمان بهتر از همه جا رعایت می‌کنیم و همه‌مان ماسک می‌زنیم. شبیه همین، اگر خطایی در پخش آن صحنه‌های ترسناک بوده، دلیلی نمی‌شود که در برنامه‌های حساس دینی مراقبت نکنیم. (البته خبر دارید که سامانه چی_خوبه به کمک شبکه آمده تا هشدارهای سنی دقیقتر باشد.)

می‌گویند: "ما با بچه‌هایمان صحنه‌های قطع عضو #مختارنامه را می‌بینیم و روضه مکشوف گوش می‌دهیم و اتفاقی نیفتاده."

طبیعتا توصیه ما، عمل به آموزه‌های اهل‌بیت (ع) و بزرگان دینی در این حوزه است. آنها به ما آموخته‌اند چارچوب تربیت دینی کوچکسالان چه باید باشد.

در هر حال، شبکه کودک اهتمام بالایی به تربیت دینی و انقلابی آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی دارد. همچنین سند ۲۰۳۰ و آموزه‌های آن جایی در شبکه کودک ندارند و مبنای این شبکه، یک منظومه تربیتی است.

به سرکار خانم م. طالبی دارستانی، مسوول میز زن و خانواده معاونت فرهنگی سپاه هم عرض می‌کنم دست‌اندرکاران شبکه کودک، مجری سند۲۰۳۰، نفوذی، بهایی، صهیونیست، ... نیستند. این رفتار زشتی است که بابت هر اختلاف نظر، طرف مقابل را تکفیر کنیم و هر چه بلدیم نثارش سازیم.

خداوند عاقبت ما را ختم به خیر فرماید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین