پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به احتمال وقوع پدیده «ال‌نینو»، گفت: باید تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سرمای شدید و یخبندان اندیشیده شود.

شعار سال: به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی بینا در جلسه مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال وقوع پدیده «ال‌نینو» اظهار داشت: سرما و یخبندان شدید از اثرات این پدیده است.

وی بر لزوم آمادگی تمام واحد‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات آبفا برای مقابله با مشکلات ناشی از این پدیده تأکید کرد و یادآور شد: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا اگر این پدیده اتفاق افتاد بتوانیم مدیریت بحران مناسبی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم همچنین تأکید کرد: پیمانکاران نیز باید از هم‌اکنون برای مواجهه با این بحران برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و تجهیزات مورد نیاز را آماده کنند.

وی اطلاع‌رسانی و بالابردن آگاهی مردم برای مواجهه با سرما و یخبندان شدید را ضروری دانست و گفت: نقش تمام رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها و نشریات به ویژه صداوسیما در این زمینه بسیار مهم و تأثیرگذار است که باید از ظرفیت‌های آن‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

توکلی‌بینا همچنین با اشاره به تجربه بحران سرما و یخبندان سال ۸۶ در قم اظهار داشت: در آن سال، ۱۵ هزار کنتور بر اثر سرمای شدید دچار یخ زدگی و ترکیدگی شد که به دنبال آن قطع آب مشترکان را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: امروز باید از تجربیات گذشته برای مدیریت بحران احتمالی به نحو مطلوب استفاده کرده و تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان به کار ببریم.

در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب برگزار شد ضمن بررسی پیامدهای احتمالی وقوع «ال نینو»، راهکارهای مناسب برای مدیریت بحران ارائه شد.

اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص عایق‌بندی کنتور، لوله و اتصالات از روش‌های مختلف، آمادگی سامانه ۱۲۲ برای پاسخگویی به مشترکین با ۳۰ خط تلفن، تأمین کنتور برای شرایط لزوم، آمادگی لجستیکی برای مواقع بحرانی، سرعت عمل برای رسیدگی به حوادث احتمالی، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان و... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه بر روی آن بحث و تبادل نظر انجام و تکالیف و مصوباتی برای عبور اثربخش از بحران‌های احتمالی اتخاذ شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت مهر، تاریخ انتشار 17 آبان 1394، کدمطلب: 2960880، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین