پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
وزیر آموزش و پرورش با استناد به تجربه میدانی و آمارهای مراجع نظارتی کشور گفت: معلمان همواره رتبه اول اعتماد عمومی را در بین اقشار جامعه دارند.

شعار سال: ، صبح امروز علی اصغر فانی در نشست صمیمی که با معلمان دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا«س» در کرج برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای ورود به آموزش وپرورش خیرین حدود ۷۵۰ میلیارد تومان کمک کردند که حالا به یک و نیم برابر افزایش یافته است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیرین در دستور کار قرار دارد و مردم به ما اعتماد کرده اند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بودجه آموزش وپرورش در دولت تدبیر وامید افزایش یافته و به دو برابر رسیده است که کافی نیست.

وی با بیان اینکه رفتار معلم الگوی دانش آموزان است، بیان کرد: رفتارها و انتظارات متناسب با زمان استقرار این دولت و امکانات دولت تنظیم شود.

وزیرآموزش وپرورش با بیان اینکه دولت کاری بزرگ در مورد بازنشستگان انجام داد، بیان کرد: مردم به آموزش وپرورش اعتماد دارند و بچه های خود را که امانت است در اختیار ما گذاشته اند و این دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند و باید تلاش شود که رشد کنند.

فانی با بیان اینکه شخصا به ‌آینده آموزش وپرورش امیدوارم، گفت: تلاش کردیم در فضای عقلانیت حرکت کنیم و البته با فضای ایده آل فاصله داریم و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در مورد بازنشستگی پیش از موعد برای بانوان شاغل به تنهایی تصمیم گیر نیستم، ادامه داد: تلاش می کنیم مشکلات همکاران را بررسی کرده و در صورت امکان نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران «ایلنا»، تاریخ انتشار 31 شهریور 95 ، کد مطلب: 412667: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین