پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
دفتر مقام معظم رهبری با راه اندازی بخش آی سی یو بیماران مبتلا به کرونا در نمازخانه بیمارستان فارابی کرمانشاه موافقت کرد.
شعارسال: به دنبال استفتاء رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مبنی بر نیاز مبرم به ایجاد بخش جدید آی سی یو جهت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا و برآورد کارشناسی برای راه اندازی این بخش در محل نمازخانه مرکز به طور موقت، بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری مجوز این امر را صادر کرد.

در ادامه الطاف و توجه ویژه مقام معظم رهبری به مدافعان سلامت، در پاسخ این استفتاء آمده است: استفاده از مکان ذکر شده در شرایط حاضر به طور موقت بلامانع است.

گفتنی است ساخت بخش جدید بسیار زمان بر بوده و با توجه به فوریت، نیاز به این بخش عملا ممکن نبوده و این مکان که در کنار بخش‌های بیمارستانی بوده و به منظور نمازخانه استفاده می‌شد، به عنوان بخش مراقبت‌های ویژه آماده سازی و به زودی راه اندازی خواهد شد.
 
راه اندازی بخش آی سی یو در نمازخانه بیمارستان فارابی بلامانع است

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۶۵۵۰۴۰، www.mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین