پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
عضو شوراي شهر با تاکيد بر اين که طبق قانون موجود نمي‌توان خانه شهرياران جوان را منحل کرد، گفت: با وجود آن که موضوع براي بررسي به شوراي حل اختلاف فرستاده شده، اما؛ طبق مصوبه بايد موضوع ادغام اين نهاد در دستور کار باشد.

شعار سال : معصومه آباد با اشاره به پاسخ شوراي شهر مبني بر عمل بر اساس مصوبه سال 88 در خصوص خانه شهرياران جوان گفت: در اين مصوبه هيچ کلمه‌اي از انحلال به ميان نيامده است، بلکه همچون شرکت‌هاي ديگري چون هاتف شهر، نغمه شهر، نشر شهر و چندين شرکت ديگر بايد ادغام شود. اين در حالي است که از نظر حقوقي تعريف ادغام و انحلال هم کاملا از هم جدا است.

وي يکي از مشکلاتي که در خصوص وضعيت کنوني مصوبه خانه شهرياران جوان وجود دارد را ناشي از لايحه ارسالي به شوراي شهر دانست و در اين باره اظهار کرد: اين موسسه در تملک سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران است و شهرداري نبايد در اين رابطه از شورا تعيين تکليف مي‌کرد بلکه سازمان مربوطه بايد در اين باره تصميم مي‌گرفت؛ چرا که هيات امناي اين مجموعه توان تصميم‌گيري در اين رابطه را داشت.

عضو کميسيون سلامت و خدمات شهري همچنين با نقد آنچه در خصوص مصوبه خانه شهرياران جوان رخ داد، گفت: متأسفانه در خصوص طرح اين موضوع شاهد تضيع حقوق جوانان شهر بوديم و اميدواريم که اين مساله به صورت شايسته حل شود چرا که اين جوانان با هدايت بدنه مديريت شهري در اين مجموعه گرد آمدند و نبايد با اين وضعيت مواجه مي‌شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازوب سایت خبرگزاری موج، تاریخ نشرخبر: 19 آبان 1394 کد مطلب: - www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین