پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
حامد عباس لفته سفیر عراق در پاکستان با «نورالحق قادری»، وزیر امور مذهبی پاکستان، در مقر سفارت عراق باهم دیدار کردند.
شعار سال:بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه عراق، دو طرف درباره سفرهای دینی به عراق در سال جاری، با توجه به اهمیت زیاد آن برای مسلمانان جهان، گفتگو کردند.

سفیر عراق در این دیدار تاکید کرد: دولت این کشور در حال بررسی موضوع زیارت اربعین حسینی و احتمالات مربوط به آن است. وی گفت در صورت صدور دستور العمل در این زمینه، آمادگی برای موفقیت برگزاری زیارت اربعین وجود دارد.

از سوی دیگر، «نور الحق قادری» اظهار داشت: «وزارت امور مذهبی و وزارت بهداشت پاکستان، در حال همکاری با گروه بحران پاکستان برای تهیه یک برنامه ویژه برای سازماندهی سفرهای مذهبی و اعزام یک تیم پزشکی وزارت بهداشت به منظور پیگیری امور زائران خود هستند. وی همچنین با توجه به شرایط بهداشتی، برای موفقیت آمیز بودن زیارت اربعین امسال؛ ایده کم کردن تعداد زائرین پاکستانی برای امسال را مطرح کرد».

سفیر عراق در پاکستان، حمایت کامل خود را از این اقدامات، مطابق با تصمیمات صادره در باره بیماری همه گیر کرونا به منظور حفظ سلامتی همه، اعلام کرد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی شفقنا، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1399  ، کدخبر: 1015003،www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین