پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۵۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
در ادامه پرونده خبری "بحران آب در شرق سیستان و بلوچستان" به روستای "دهک" از توابع شهرستان سراوان رفتیم؛ روستاییانی که منبع آب دارند، اما لوله‌کشی آب ندارند.
شعار سال: از سراوان، مدتی است پرونده خبری "بحران آب در شرق سیستان و بلوچستان" را آغاز کردیم و مشکل بی‌آبی شهرستان‌های حوزه شرق شامل سیب و سوران، سراوان و مهرستان را زیر ذره‌بین برده‌ایم که اهم گزارش‌های این پرونده از نظر می‌گذرد.

مقصد بعدی‌مان حالا روستای "دهک" از توابع شهرستان سراوان است، روستایی که با وجود اینکه بیش از ۴۰۰ خانوار را درون خود جای داده و در ۳۵ کیلومتری شهر سراوان واقع شده، اما از داشتن آب آشامیدنی سالم محروم است.

آبرسانی به روستای دهک که ۱۰ تا ۱۲ روز یک بار توسط تانکر به صورت سقایی انجام می‌شود در حال حاضر پاسخگوی نیاز روستائیان نبوده و به ناچار روستائیان را به سمت برداشت آب با گالن و تانکر از قنات‌ها سوق داده است. گزارش ویدیوئی در این باره از نظر شما می‌گذرد.
 
تعداد بازدید : 57

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱مهر ۱۳۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۳۵۳۰۴۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
يعني هنوز بايد مردم ايران زمين با اين همه امكانات از اوليه هاي خودشون محروم باشن؟ چرا بايد ايژسم يك استان به عنوان استان محروم در ذهن ها نقش ببنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
اوازه روستای دهک و محرومیت هاش به خارج از کشور همرسیده و دیگه وقتش شده تا مسئولین عزیز در این زمینه همراهی لازم رو بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
روستای دهک خیلی وقته که به عنوان یک نماد محرومیت داره تو سرتاسر دنیا معرفی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین