پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۰۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
شهلا میرگلوبیات، مدیرکل سلامت مجلس درباره ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا به مجلس بیان داشته که تخصیص واکسن به داروخانه وابسته به مرکز بهداشت مجلس مطابق روال سال‌های گذشته صورت گرفته است. سوال این است که مگر شرایط امسال با شرایط سال‌های پیش یکسان بوده که باید با چنین زاویه‌ای دیدی به این رسوائی نگریسته شود؟ لطفا بجای توجیه گری یک رسوائی مدیریتی، عذرخواهی صادقانه کنید. مسلما برای آینده مجلس و خودتان، بهتر است.
شعار سال: مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دلیل شرایط خاصی که امسال وجود دارد این ۱۵۰۰ واکسن به سازمان غذا و دارو برای استفاده دیگر مراکز درمانی بازگردانده می‌شود.

شهلا میرگلوبیات مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تخصیص واکسن آنفلوآنزا به داروخانه وابسته به مرکز بهداشت مجلس شورای اسلامی مطابق روال سال‌های گذشته صورت گرفته است که با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و لزوم پیش‌بینی لازم جهت این امر، تعداد ۱۵۰۰ واکسن از سوی سازمان غذا و دارو به داروخانه مجلس شورای اسلامی تخصیص داده شده است.

وی افزود: با اینکه واکسن‌های تخصیص‌داده‌شده به این مرکز بهداشت مشابه دیگر مراکز درمانی صرفاً در زمانی که وزارت بهداشت اعلام کند و صرفاً مورد استفاده برای افرادی قرار می‌گرفت که مطابق با دستورالعمل وزارت بهداشت تعیین می‌شود علی‌رغم اینکه روند توزیع گسترده واکسن برای همه مراکز درمانی مشابه آغاز شده است در عین حال مقرر شد به‌دلیل شرایط خاصی که امسال وجود دارد این ۱۵۰۰ واکسن به سازمان غذا و دارو برای استفاده دیگر مراکز درمانی بازگردانده شود.

وی درباره اظهارات مطرح‌شده توسط برخی نمایندگان دراین‌باره تأکید کرد: این اظهارات نادرست است و احتمالاً از افراد مطلع در این باره پرس‌وجو نکرده‌اند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۴مهر ۱۳۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۳۵۶۰۶۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین