پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
معاون وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور گفت: احداث بیمارستان سوختگی در آذربایجان غربی فعلا در حد پیش بینی و برنامه ریزی است.
شعارسال: ایرج حریرچی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تدبیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص یکی از مهمترین مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان آذربایجان غربی که نبود بیمارستان تخصصی سوختگی است،اظهار کرد: برای حل این مشکل یک بیمارستان 50 تخته خوابی با 10 تخت آی سیو سوختگی پیش بینی شده است.

وی افزود: البته یک بخش نسبتاً مجهز سوختگی با 32 تخت خواب در ارومیه داریم که وضعیت مناسبی دارد اما بایستی توسعه داده شود.

قائم مقام وزیز و معاون وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی گفت: البته همین بیمارستان 50 تخته خوابه سوختگی را هم که اعلام کردیم فعلا در حد برنامه ریزی است.

گفتنی است؛ با این تفاسیر باز رفع بزرگترین مشکل حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی که احداث بیمارستان تخصصی سوختگی است فعلا در حد پیش بینی و برنامه ریزی خلاصه شد، در حالی که در اهمیت این موضوع در حوادث تلخ شین آباد و روستای شوریک می طلبید که بیش از این ها تدابیری در این باره انجام می شد.

آذربایجان غربی استانی با بیش از سه میلیون نفر جمعیت فاقد بیمارستان تخصصی سوختگی است و یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه از دولت در حوزه بهداشت و سلامت این موضوع است و مصدومان حوادث سوختگی با درصد بالا به تبریز ارجاع می شوند.

پ.ن: تصویر خبر مربوط به حادثه شوریک خوی است که در اثر نبود امکانات درمانی و تخصصی سوختگی تعدادی از بیمارات جان خود را از دست دادند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1395، کد خبر: 263926، www.uromnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
ماهم میدونستیم در حد برنامه ریزیه میمونه حرف ها ووعدهه ای شما کی عملی شده که این دفعه دوم باشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین