پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
وزیر بهداشت به همراه رئیس جمهوری به ایتالیا و سپس فرانسه سفر می کند تا فصل تازه ای از روابط و همکاری های بهداشتی و درمانی ایران با این دو کشور، آغاز شود.

شعارسال: دکتر سید حسن هاشمی که به همراه رئیس جمهوری و چند تن از وزرای کابینه در قالب هیاتی عالی رتبه عازم ایتالیا و سپس فرانسه خواهد شد ،با خانم لونزین وزیر بهداشت ایتالیا دیدار خواهد کرد. سپس ملاقاتی با معاون ارشد فین مکانیکا (شرکت بزرگ ایتالیایی) خواهد داشت و امضای اسناد همکاری در دفتر نخست وزیر فرانسه، از دیگر برنامه های روز اول سفر وی به ایتالیاست.

وزیر بهداشت در روز دوم حضور خود در ایتالیا در مجمع اقتصادی که با حضور رئیس جمهوری برگزار می شود، حضور خواهد یافت و سپس ملاقات دوجانبه ای با خانم جیانینی وزیر آموزش و دانشگاههای ایتالیا را دارد. دیدار صاحبان شرکت های دارویی ایتالیا با وزیر بهداشت و ملاقات با رئیس اتحادیه ابنیه سازان آخرین برنامه های وی در سفر فشرده به ایتالیا خواهد بود.

هاشمی همچنین هفتم بهمن ماه با همراه هیئت عالی رتبه ایرانی، پایتخت ایتالیا را به مقصد فرانسه ترک خواهد کرد.

وی پس از ورود به پاریس در برنامه های پیش بینی شده هیئت ایرانی در فرانسه از جمله حضور در نشستی با ۲۰ شرکت بزرگ فرانسوی با حضور رئیس جمهوری ایران، بازدید از بیمارستان سوختگی سن لویی و دیدار با ایرانیان مقیم فرانسه از جمله اعضای جامعه پزشکی با حضور رئیس جمهوری و ملاقات با رئیس ایرباس هلی کوپتر از جمله برنامه های روز اول سفر وزیر بهداشت به فرانسه است.

وزیر بهداشت در روز دوم سفر خود به فرانسه نشستی با حضور مقامات ارشد فرانسه، با مدیران عامل شرکت های این کشور دارد و سپس در برنامه موسسه مطالعات سیاسی اقتصادی اجتماعی وابسته به وزارت امور خارجه با حضور رئیس جمهوری شرکت خواهد کرد.

امضای اسناد همکاری با حضور روسای جمهور دو کشور آخرین برنامه سفر هیئت ایرانی به فرانسه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 4 بهمن 1394، کدمطلب: 3032579، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین