پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برجام یکی از کارهای بزرگی بود که صورت گرفت و دستاوردهای آن در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش پزشکی قطعاً تأثیرگذار و به‌زودی اثرات خود را مشخص می‌کند.

شعارسال: سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی صبح امروز در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر در جمع خبرنگاران به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگ دولت دکتر روحانی بحث مذاکرات هسته‌ای و به سرانجام رساندن برجام بوده است که باید در این زمینه از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده و ملت ایران تقدیر و تشکر شود.

وی عنوان کرد: دستاوردهای برجام در آینده تأثیر خود را در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش پزشکی خواهد گذاشت و ملت ایران از این دستاوردها استفاده می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه بازدید از اقشار مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر از نزدیک با مشکلات و نیازهای این بیمارستان در بخش‌های مختلف از جمله کمبود پزشک متخصص، کمبود تجهیزات پزشکی و ... آشنا شد و قول مساعد داد که دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان را به زودی تأمین کند.

قاضی‌زاده‌هاشمی در ادامه گفت: در بحث تأمین پزشک متخصص کار کارشناسی و بررسی‌هایی را در این زمینه انجام می‌دهیم که در صورت نیاز و خارج از نُرم کشوری چون استان لرستان یک استان محرومی است ما پزشک ارتوپدی، پزشک متخصص ICU و CCU و پزشک متخصص گوش، حلق و بینی را در این شهرستان تأمین می‌کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان پلدختر 20 بیمار دیالیزی به گفته رئیس شبکه بهداشت این شهرستان وجود دارد و تنها برای این بیماران پنج تخت فعال است تلاش می‌کنیم که سه تخت از این تعداد تخت‌هایی که مشکل دارند را تجهیز و تعمیر کنیم تا بیماران دیالیزی در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان 500 میلیون تومان برای خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان تقبل کرده و مابقی آن را وزارت بهداشت تأمین و طی هفته‌های آینده به این شهرستان ارسال می‌‌شود.

گفتنی است وزیر بهداشت روز گذشته از شهرستان‌های نورآباد، الاشتر، ازنا، الیگودرز، خرم‌آباد بازدید و امروز به شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت سفر کرده تا از نزدیک مشکلات این شهرستان‌ها را در زمینه بهداشت و درمان بررسی کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 2 بهمن 1394، کدمطلب: 13941102000132، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین