پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
۲ مقام ارشد پنتاگون گفتند: نظامیان آمریکا ‌مدت‌ها بعد از مغلوب کردن داعش نیز در خاورمیانه باقی می‌مانند.

شعارسال: دو مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کردند که نظامیان این کشور ‌مدت‌ها بعد از مغلوب کردن داعش نیز در خاورمیانه باقی می‌مانند.

به نوشته وبگاه «میلیتری تایمز» «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا در پنتاگون گفت: «آن‌چه که آشکار و واضح می‌باشد این است که ما مدتی در آن منطقه باقی خواهیم ماند.»

کارتر در پاسخ به سئوال یک نظامی آمریکایی مستقر در بغداد، پایتخت عراق گفت: «مطمئن باشید ما در منطقه محل استقرار شما بعد از مغلوب کردن داعش نیز باقی خواهیم ماند.»

کارتر در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نیروهایی آمریکایی حاضر در عراق با نام بردن از ایران به عنوان تهدید علیه آمریکا گفت که آمریکا ورای داعش نگرانی‌های بسیاری را در خاورمیانه دارد.

وزیر دفاع آمریکا اظهار داشت: «داعش مشکل بزرگی است اما ما قصد داریم از طریق شکست دادن آن‌ها از خود محافظت کنیم. البته ما ایران را نیز آنجا داریم. ما مواردی دیگر را در خاورمیانه داریم.»

در همین زمینه «ژنرال جوزف دانفورد» رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز تصریح کرد که ارتش آمریکا در منطقه و احتمالا در عراق برای مدت طولانی باقی می‌ماند.

دانفورد گفت که پنتاگون باید چگونگی توسعه دائمی بیشتر ساختار فرماندهی و کنترل عملیات در خاورمیانه را در نظر گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 3 مهر 1395، کدمطلب: 13950703001591 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین