پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱
براساس آمار اعلامی وزارت بهداشت از فوت شدگان کرونایی در طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند. این در حالی است که با آمار جدید مجموع فوت شدگان کرونایی به ۲۵ هزار و ۹۸۶ نفر رسید.
شعار سال: سیماسادات لاری همچنین از شناسایی ۳۶۷۷ مورد جدید کووید-۱۹ در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داده است.
سیماسادات لاری گفته: از دیروز تا امروز ۸ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۴۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۵۳ هزار و ۶۳۷ نفر رسید. ۴۰۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.
استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسکان نیوز، تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۴۹۱، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
امان از رعايت نكردن هاي مردم! به رييس جمهور كاري ندارم كه نميتونه خوب كرونا رو مديريت كنه حداقل خودمون مراقب ملت خودمون باشيم
ا.ف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
ای بابا این دوست عزیزمون هم دلش خوشه ما چطوری رعایت کنیم؟ وقتی دورکاری لغو نمیشه و برای یه قرون دو هزار مجبوری ده جا کار کنی؟ رعایت کردن رو فقط تو ماسک زدم می بینی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
الان امار مرگ و مير كرونايي زير 300 نمياد و هر 4 دقيقه داريم يك نفر رو از دست ميديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین