پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
در جریان برگزاری هجدهمین نمایشگاه ورزش و تجهییزات ورزشی، شاهد حضور زنان با شرایط خاص و استفاده تبلیغاتی از زنان بوده ایم. فرآیندی که با سکوت وزارت ورزش و معاونت امور زنان ریاست جمهوری همراه است.
شعار سال:همزمان با  بزرگداشت هفته دفاع مقدس و يادآوري جان فشاني ها و از خود گذشتگي هاي مردان و زنان اين ديار، شنيدن و ديدن برخي اخبار نه تنها مايه تاسف که باعث رنجش خاطر است. نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی تهران (Sportex Iran) از ۵ الی ۸ مهر ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی شهر تهران با حضور وزیر وزرش و معاونین وزارتخانه در مراسم افتتاحیه برگزار گردید.

در این نمایشگاه فضاحت بار متاسفانه شاهد استفاده ابزاري از بانوان ورزش کشور در راستای تبلیغ تجهيزات و مکمل هاي ورزشي و ابزاري براي سود جويي و منفعت طلبي عده ايي خاص در قالب يک نمايشگاه مثلا ورزشی بودیم . این موضوع تا حدی زننده بود که باعث انتقاد شدید محرم عبدی پور رییس کمیته انضباطی به حضور زنان با پوشش های خاص و زننده و بزک کرده با ظاهر عجیب غریب در نمایشگاه اسپورتکس گردید.

این اقدام وزارت ورزش در حالی صورت گرفته است که در فصل هشتم و نهم قوانین و مقررات تبلیغات کشوری، "هرگونه استفاده ابزاری از زن در تبلیغات و استفاده از جذابیت های جنسی در تبلیغات ممنوع اعلام شده است."

در کنار وزارت به خواب رفته ورزش، خطاب ما به فعالین دروغین حقوق زنان و مسئولین ناکارآمد امور زنان این است آیا در نگاه شما استفاده ابزاری از بدن و اندام زنان این سرزمین بزای تبلیغات، به اندازه حذف چند کاراکتر نقاشی از کتاب درسی بی ارزش تر و بی اهمیت تر است؟
 
 
 
پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
1
0
به قول روحانی عزیز علی برکت الله
همین یکی رو کم داشتیم که الحمدالله شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
1
0
تصاویر سانسور شده شان هم حال انسان را بد می‌کند زن به این والا مقامی چه میشود که عروسک وتابلو رهگذران می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین