پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۳۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
مدیر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: هر تحولی در کشور روی دهد زیر بنای آن آموزش و پرورش است چرا که تعلیم و تربیت مهم ترین بخش امنیت و وحدت ملی است.
شعارسال: علی نقی یزدان پناه مدیر کل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش، پروژه مهر را تجسم مشارکت نهاد های مختلف دانست و عنوان کرد: هدف ما در پروژه مهر بهره وری است و به دنبال این هستیم که بگوییم آموزش و پرورش متعلق به همه ی دستگاههای اجرایی کشور است.

یزدان پناه دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ کشور دانست و یادآور شد: امنیت صد درصدی امروز کشور را مدیون دو عامل خون پاک شهیدان و هدایت بی نظیر رهبری هستیم؛ زمانی دشمن به اهداف خود دست پیدا خواهد کرد که یاد و خاطره ی شهیدان، رزمندگان، جانبازان و آزاداگان دوران دفاع مقدس را از صفحه ی ذهن دانش آموزان و طلایه دارن نسل آینده کشور پاک کند.

مدیر کل مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: هر تحولی در کشور روی دهد زیر بنای آن آموزش و پرورش می باشد چرا که تعلیم و تربیت مهم ترین بخش امنیت و وحدت ملی است و باید با اقدام و عمل، این امر به دانش آموزان انتقال داده شود.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که دوران معلم به عنوان سخنگوی تک نفره، به سر آمده است گفت: کلاس درس باید به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلقی شده و داد و ستد علمی در آن اتفاق افتد، تا با کمک دانش آموزان علم را توسعه دهیم.

حسین برزگر معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز با گرامی داشتن یاد و خاطره ی 5 هزار معلم شهید و 36 هزار شهید دانش آموز عنوان کرد: بیشترین فصل مشترک حاکمیت با ملت بر عهده ی آموزش و پرورش است و معلمان تنها نماینده رسمی دولت در جای جای کشور حتی نقاط دور افتاده هستند.

برزگر اعلام کرد: امسال 19 هزار فرهنگی در سه هزار و 100 مدرسه و 19 منطقه و ناحیه، سکان دار عرصه ی تعلیم و تربیت برای 229 هزار دانش آموزان در کلاس های درس استان خواهند بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سبلان، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395، کد خبر: 57584، www.sabalaneh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین