شعار سال: اواخر خرداد ماه بود که مدیرعامل ایران خودرو با صدور حکمی مهدی افهمی را به سمت مدیر ارتباطات و امور بینالملل این شرکت منصوب کرد(
اینجا) . هنوز چند ماهی از انتصاب ایشان نگذشته است که مدیر جدید روابط عمومی معرفی شده و افهمی کنار نهاده رفته و میرزائی بعنوان جانشین وی معرفی گردیده است.
احد میرزایی پیش از این مدیرارتباطات گروه خودروسازی سایپا بود. میرزایی دانش آموخته علوم ارتباطات است که سابقه مدیریت ارتباطات شرکتها و مجموعههای مختلف صنعتی را برعهده داشته است. مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مدیر ارتباطات سازمانها و شرکتهایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو، بیمه مرکزی و... در کارنامه حرفهای وی به ثبت رسیده است .
نقد افکار عمومی :
با وجود آنکه یکی از حوزه های بشدت اماده تغییر بعد از تغییر مدیرعامل هر مجموعه،بخش روابط عمومی است. اما برای افکار عمومی بشدت جای سوال وجود دارد که چرا در عرض کمتر از هشت ماه ، باید سه مدیر روابط عمومی آنهم با سوابق نسبتا خوب و شناسنامه دار، انتخاب شده و تغییر کرده باشند( تاریخ ها تقریبی است).
*** معرفی محمدرضا انواری در تاریخ 26/11/98 و تغییر وی در تاریخ 26/3/99 (مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی و کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، از مدیران با تجربه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات).
*** معرفی مهدی افهمی در تاریخ 27/3/99 و تغییر وی در تاریخ 10/7/99 (دارای ۲۱ سال سابقه فعالیت رسانهای در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ،دارای مسئولیتهای مختلفی از جمله سردبیری گروههای خبری، اقتصادی، علمی پزشکی، سیاسی، مدیریت اداره اخبار، رسانههای نوین، روابط عمومی و امور بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان و مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیما ،تدریس دورههای اموزشی، مبانی خبر، مصاحبه، گزارش نویسی و سواد رسانهای در سازمان صدا و سیما).
*** معرفی احد میرزائی در تاریخ12/7/99 (دانش آموخته علوم ارتباطات ، مدیرارتباطات گروه خودروسازی سایپا ،مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، مدیر ارتباطات سازمانها و شرکتهایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو، بیمه مرکزی).
در حکم این عزیزان هم تقریبا جهت گیری های شفافی از انتظارات ملاحظه می شود.روابط عمومی بزرگترین شرکت خودرو سازی کشور هم مسلما جای آزمون و خطا نبوده و نیست لذا از آقای مقیمی ، انتظار پاسخگوئی و شفاف سازی علل تغییرات مکرر ، وجود دارد.
اختصاصی پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال