پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۸۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
با توجه به تغییرات جدید رخ داده ، احد میرزایی جانشین مهدی افهمی در ارتباطات ایران خودرو شد. تغییرات سریع مدیران روابط عمومی، از جمله موارد پرسش افکار عمومی از شرکت ایران خودرو است.
شعار سال: اواخر خرداد ماه بود که مدیرعامل ایران خودرو با صدور حکمی مهدی افهمی را به سمت مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت منصوب کرد( اینجا) . هنوز چند ماهی از انتصاب ایشان نگذشته است که مدیر جدید روابط عمومی معرفی شده و افهمی کنار نهاده رفته و میرزائی بعنوان جانشین وی معرفی گردیده است. 
 
احد میرزایی پیش از این مدیرارتباطات گروه خودروسازی سایپا بود. میرزایی دانش آموخته علوم ارتباطات است که سابقه مدیریت ارتباطات شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف صنعتی را برعهده داشته است. مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر ارتباطات سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو، بیمه مرکزی و... در کارنامه حرفه‌ای وی به ثبت رسیده است .
 
نقد افکار عمومی : 
با وجود آنکه یکی از حوزه های بشدت اماده تغییر بعد از تغییر مدیرعامل هر مجموعه،بخش روابط عمومی است. اما برای افکار عمومی بشدت جای سوال وجود دارد که چرا در عرض کمتر از هشت ماه ، باید سه مدیر روابط عمومی آنهم با سوابق نسبتا خوب و شناسنامه دار، انتخاب شده و تغییر کرده باشند( تاریخ ها تقریبی است).

*** معرفی محمدرضا انواری در تاریخ 26/11/98 و تغییر وی در تاریخ 26/3/99 (مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی و کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، از مدیران با تجربه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات).
 
افهمی از مدیریت ارتباطات ایران‌خودرو کنار گذاشته شد


*** معرفی مهدی افهمی در تاریخ 27/3/99 و تغییر وی در تاریخ 10/7/99 (دارای ۲۱ سال سابقه فعالیت رسانه‌ای در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما ،دارای مسئولیت‌های مختلفی از جمله سردبیری گروه‌های خبری، اقتصادی، علمی پزشکی، سیاسی، مدیریت اداره اخبار، رسانه‌های نوین، روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان و مدیریت سایت خبرگزاری صدا و سیما ،تدریس دوره‌های اموزشی، مبانی خبر، مصاحبه، گزارش نویسی و سواد رسانه‌ای در سازمان صدا و سیما). 
 
افهمی از مدیریت ارتباطات ایران‌خودرو کنار گذاشته شد


*** معرفی احد میرزائی در تاریخ12/7/99 (دانش آموخته علوم ارتباطات ، مدیرارتباطات گروه خودروسازی سایپا ،مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر ارتباطات سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو، بیمه مرکزی). 
 
افهمی از مدیریت ارتباطات ایران‌خودرو کنار گذاشته شد
 
در حکم این عزیزان هم تقریبا جهت گیری های شفافی از انتظارات ملاحظه می شود.روابط عمومی بزرگترین شرکت خودرو سازی کشور هم مسلما جای آزمون و خطا نبوده و نیست لذا از آقای مقیمی ، انتظار پاسخگوئی و شفاف سازی علل تغییرات مکرر ، وجود دارد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
برای ما هم بشدت جای سوال است؟ چرا باید در عرض حدود شش ماه این قدر تغییر آنهم در روابط عمومی صورت گرفته باشد؟ لطفا گزارشی از تغییرات در سایر بخش های ایران خودرو تهیه کنید . آقای مهندس مقیمی هم بهتر است علت این تغییرات را برای کارکنان ایران خودرو، مشتریان و مردم ، بشکل شفاف بگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بهتر که افهمی از اونجا رفت. بعضی از جاها برای خودش گرگ بازاریه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
وقتی قیمت ها از دستشون در رفته و قیمت های نجومی میزارن رو ماشینا مردم دیگه یه کی مدیر میشه نه فکر میکنن نه نگاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین