پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۱۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
به تازگی فاش شده است که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و همسرش در شرکتی که اتهام مداخله روسیه در انتخابات پیشین کشورش را مطرح کرده بود سرمایه گذاری کرده اند.
شعار سال: اسنادی که به تازگی فاش شده بیانگر آن است که «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و همسرش در شرکتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که برای اولین بار موضوع مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مطرح کرد.
براساس این اسناد پلوسی و همسرش بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار در این شرکت که پیشگامِ طرح اتهامات علیه روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) بوده، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
«آرون میت» خبرنگار تحقیقاتیِ وبگاه «ریل کلیر» که این اسناد را افشا کرده، در این باره گفته است خانواده پلوسی در تاریخ سوم سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۳ شهریور) تراکنشی برای خرید سهامی به ارزش ۱۲۹.۲۵ دلار از این شرکت انجام داده‌اند که ارزش آن هم‌اکنون به ۱۴۲.۹۷ دلار رسیده است.
برخی از اسناد مالی دیگر نیز بیانگر آن است که این شرکت بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ به مقدار ۱۰۰ هزار دلار به انجمن حزب دموکرات کمک کرده است.
«درو هامیل» سخنگوی پلوسی، نیز در واکنش به این افشاگری گفت: «نانسی پلوسی در سرمایه‌گذاری همسرش «پل پلوسی» مداخله نداشته و تا زمانی که اسناد آن ارائه نشد نیز از این سرمایه‌گذاری اطلاع نداشته است».
او در ادامه افزود: «آقای پلوسی سرمایه‌گذاری خصوصی است و در تعداد بسیاری از شرکت‌های آمریکایی تبادلاتی علنی دارد. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به قوانین مجلس و موارد مربوط به آن کاملا آگاه و متعهد است.»
البته این وبگاه خبری نوشته است اسنادی که آرون میت منتشر کرده می‌تواند دوباره توجه‌ها را به این مسئله جلب کند که این شرکت در ماجرای ترامپ-روسیه از زمان انتخابات پیشین نقش داشته است.
از سال ۲۰۱۷ تاکنون ارزش این شرکت از ۱ میلیارد دلار به ۱۱.۴ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار خبر: ۲۰ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۵۲۱۵۳۷، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اگر الان یه نماینده مجلس ما این کار رو کرده بود از مجلس اخراجش می کردن ولی تو آمریکا کاری به طرف ندارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
اين خانم نانسي هم در امريكا داره يه سري كارهاي زيرزيكي انجام ميده! بايد منتظر موند تا انتخابات رو جانانه تماشا كرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین