پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
دانشمندان کشورهای مختلف دنیا برای جلوگیری از گسترش کرونا در آینده در تلاشند که واکسنی موثر برای این ویروس کشف کنند. همانطور که پیش از این نیز برای بیماری های واگیرداری مانند آبله، سرخک و سرخجه واکسن درست شد و اکنون این بیماری ها تقریبا ریشه کن شده اند. اما مخالفان واکسیناسیون می توانند مانعی برای ریشه کن کردن این بیماری محسوب شوند.

شعار سال: درست مانند فلج اطفال، هاری و بیماری‌های عفونی دیگر که در گذشته شیوع پیدا کرده بودند، دانشمندان سراسر جهان اکنون در تلاشند تا واکسن مؤثر بیماری کووید-۱۹ را کشف کنند و آن را در اختیار عموم مردم قرار دهند.

اگر واکسن‌های کرونا که هم‌اکنون در مراحل پایانی آزمایش بالینی قرار دارند، برای استفادۀ همگانی مورد تأیید قرار بگیرند، شمار زیادی از مردم سراسر جهان برای ایمن شدن در برابر ویروس کرونا اقدام به تزریق آن خواهند کرد؛ اما برخی افراد در این مورد دچار ترس و تردید هستند.

 

تعداد بازدید : 5

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ خبر: ۲۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۲۸۲۳۹، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
من كه از بازي سياسي اين ها سر در نميارم فقط از خدا ميخوام كه شر اين بيماري رو هرچي سريع تر از سر ما برداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین